-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Date: Fri, 08 Mar 2013 21:06:38 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl>
<5139faed$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<khd1nm$jdh$1@mx1.internetia.pl> <khd4cm$s8n$1@mx1.internetia.pl>
<1...@m...org>
<1kyfuew60j675$.nvg461c63oa4$.dlg@40tude.net>
<513a2dfb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<16xacvwqt6bia$.1i2snsse3temx.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <16xacvwqt6bia$.1i2snsse3temx.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <513a44d8$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1362773208 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26699 82.139.18.228:57434
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485516
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-08 20:35, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 08 Mar 2013 19:29:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-03-08 19:04, J.F. pisze:
>>>> Uhm. Potem na nagraniu wychodzi, że to "bezwiednie" i "delikatnie" to była
>>>> różnica 20-30/h.
>>> Ty jedziesz 60, on 50, on zwalnia do 40 bo telefon zadzwonil, i wychodzi 20
>>> km/h ..
>> Ty oczywiście wiesz, że zwolnił bo zadzwonił telefon, a nie że inna
>> przyczyna - zresztą to i tak dorabianie ideologii.
> Moze i inna, np kanal w radiu chcial zmienic.
>
> Bo na pewno nie dlatego ze pieszych chcial puscic, pieszych nie widzialem
> :-P
W przepisach nie ma słowa o 'widzeniu' pieszych.
(...)
> No i nie zmyslaj - ostre hamowanie przy 40km/h ... czego to ludzie nie
> napisza :-P
Semantyka chyba nie tutaj wątpliwości - ostre, gwałtowne, nagłe.
Prędkość jest nieistotna. Fizyka też nie ma wątpliwości - opóźnienie
maksymalnie możliwe. Laptop też nie miał wątpliwości w czasie lotu
z kanapy... Piesi też wolą, jak zatrzymam się gwałtownie przed
przejściem z 50, niż z 70, która mi to już fizycznie uniemożliwi...
>> Co jakiś czas policja nawet robi tam
>> łapanki, a jakiś odsetek kierowców ma w d*** ograniczenie i tnie
>> po 80km/h.
>
> A tak szczerze, to jak duzy ten odsetek ? 50% ?
50%? To by pasowało do Twoich teorii - nie, nie ma tak dobrze.
Droga jest generalnie z ograniczeniem do 50km/h (pomijam małe
fragmenty +20 -10). Jadąc ~50 sporadycznie się kogoś trafi, kto
wyprzedzi innych. Bardzo rano to jeszcze bez problemu wróci na
swoją część drogi (względnie luźno jest jest), ale później to
już gęsto. Nawet jak luźno to ludzie jadą 50-60.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.13 21:10 Krzysztof 45
- 08.03.13 21:22 Artur Maśląg
- 08.03.13 22:10 Krzysztof 45
- 08.03.13 22:25 Krzysztof 45
- 08.03.13 22:54 PiteR
- 08.03.13 20:01 Dziobak
- 08.03.13 21:38 masti
- 09.03.13 09:55 Shrek
- 09.03.13 10:34 Shrek
- 09.03.13 10:35 Krzysztof 45
- 09.03.13 11:08 LEPEK
- 09.03.13 12:00 frank drebin
- 09.03.13 12:29 tá´Ź
- 09.03.13 10:36 Gotfryd Smolik news
- 09.03.13 10:34 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=