  • 21. Data: 2010-09-30 11:26:12
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Sep 2010 12:22:30 +0200, "Lukasz"
    <l...@b...net.pl> wrote:

    >poza tym popieram - mnie tez wq.. że płacę tak duży haracz za nic.

    Jak do kufry za nic?!
    Pierdolicie jakby te setki ludzi w nfz pracowaly za darmo, albo jakby
    mieli nielegalne windowsy, a za szkolenia placily z wlasnych
    pieniedzy. Nie wspominajac juz o takim detalu jak zamontowane dla
    WASZEJ wygody i wrazen estetycznych marmury w biurach.
    Przeciez zeby nie trudzic Was jezdzeniem na drugi koniec Polski
    pootwierano oddaly w calym kraju. To wszystko DLA WAS malkontenci
    zostalo zrobione! To wszystko kosztuje, ale te koszty sa ponosze DLA
    WAS. Nie dla nich!
    A Wy co ? Tylko marudzic potraficie. Zawsze Wam zle! Precle!

    pozdr
    newrom i goraczka.
    Ps. Jak mialem zwichnieta noge to sobie gips zdjalem uzywajac nozyc do
    kurczaka. Troche inwencji!
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2010-09-30 12:02:38
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Tytus Ci opuka mlotkiem 1,5 kg tak jak moj alternator.

    Kto jak kto ale user KHI powinien posiadac wiedze w zakresie rozmiarow i wag
    urzadzen. Narzedzie stosowne do problemu i sprzetu. Mlotek mial 400 gr.

    Tytus z fabryki

    P.S. Zrobilem to z litosci zebys juz nie jeczal na preclu ze siem Ci
    rozkreca cos tam i nie dziala.

  • 23. Data: 2010-09-30 12:04:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Kto jak kto ale user KHI powinien posiadac wiedze w zakresie rozmiarow i wag
    > urzadzen. Narzedzie stosowne do problemu i sprzetu. Mlotek mial 400 gr.

    Yhym, ciekawe...
    > P.S. Zrobilem to z litosci zebys juz nie jeczal na preclu ze siem Ci
    > rozkreca cos tam i nie dziala.
    A szlifowanie iglaczkami wieloklina zeby to pozniej do kupy zlozyc to bylo
    zadanie domowe?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-09-30 12:05:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Michał V-R"
    a czym mi zrobia fotke roentgenowska? Az sie boje
    zapytac, mysle, ze flaszka nie wystarczy, zeby az tak sie znieczulic :-D

    Spoko wstrzyknie siem Ci kontrast od klimki i po podswietleniu lampa wszycho
    bedzie wiadomo.

    Tytus z fabryki

  • 25. Data: 2010-09-30 12:11:55
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    A szlifowanie iglaczkami wieloklina zeby to pozniej do kupy zlozyc to bylo
    zadanie domowe?

    Dobrze ze udalo Ci sie choc tego nie spieprzyc :)

    Ile juz dziala ten altek ???

    Tytus z fabryki

  • 26. Data: 2010-09-30 12:21:01
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-30 10:04, Michał V-R pisze:
    > Juz mnie wkurwili z samego rana, znaczy nasza kochana sluzba zdrowia.

    Sciagaj gips prywatnie i niech Ci wystawia rachunek na Twoj NFZ.

    Ja w piatek uslyszalem "zapisac mozemy Pana na listopad" (skierowanie na
    leczenie szpitalne od ortopedy z adnotacja PILNE bo swiezo po wypadku i
    niby potrzebna natychmiastowa operacja ) a w ubiegly wtorek uslyszalem
    po 4h siedzenia na korytarzu "Niech Pan przyjdzie za 2 tygodnie na
    kontrol" [%^%$&*&(*)(&*$#$!!!! ] . Walnalem drzwiami i wyszedlem, dzis
    mam wizyte w prywatnej klinice, moze tam chociaz powiedza co dokladnie
    jest z kolanem bo do 2 dni mi sztywnieje i puchnie coraz bardziej a tu
    mi "spec" (ktory pewnie nawet doswiadczenia operacyjnego nie ma bo cale
    zycie siedzi w przychodni) mowi - okladac lodem i cwiczyc zginajac
    (tylko k... jak, jak sam widze ze staw sie blokuje i uciska!). Czyli co
    lekarz to inne zdanie :/

    W NFZcie bylem w poniedzialek po pieczatke to na 8 stanowisk byly czynne
    2: w jednym pani ktora wbila mi stempelek do papiera z refundacja 70%
    ceny za orteze (czyli placilem 30%, tj 75zl) a w drugim koles ktory bez
    zenady przegladal sobie Allegro (siedzial bokiem wiec widac bylo monitor).

    Publiczna "Sluzba" Zdrowia jest do doopy jednym slowem. Wiec albo trzeba
    nie chorowac albo leczyc sie prywatnie. Ewentualnie za granica.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 27. Data: 2010-09-30 12:24:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Dobrze ze udalo Ci sie choc tego nie spieprzyc :)

    A co mnie sie udalo? KHI sie nie chce psuc...
    > Ile juz dziala ten altek ???

    Bedzie ze 20 kkm, myslisz ze to Twoja zasluga?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2010-09-30 12:30:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"
    A co mnie sie udalo? KHI sie nie chce psuc...

    Byc moze KHI nie chce
    a kto zniszczyl
    owiewki
    lusterka
    felge
    felge
    felge
    to tak z tych rzeczy co na szybko pamietam

    Ile juz dziala ten altek ???
    > Bedzie ze 20 kkm, myslisz ze to Twoja zasluga?

    Ja to wiem, bo takich przebiegow to nawet spece z ZZR*
    nie przewidzieli

    Tytus z fabryki
    *Zjednoczone Zaklady Rowerowe he he - producent Komara :)

  • 29. Data: 2010-09-30 12:30:53
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 14:05, Tytus z fabryki pisze:

    > Spoko wstrzyknie siem Ci kontrast od klimki i po podswietleniu lampa wszycho
    > bedzie wiadomo.

    A ten kontrast to przynajmniej ma jakies procenta?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 30. Data: 2010-09-30 12:49:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Byc moze KHI nie chce
    > a kto zniszczyl
    > owiewki
    > lusterka
    > felge
    > felge
    > felge
    > to tak z tych rzeczy co na szybko pamietam

    Elementy eksploatacyjne. Lata siem troszeczke...

    > Ja to wiem, bo takich przebiegow to nawet spece z ZZR*
    > nie przewidzieli

    Myslisz ze skosnooki wiedza co to Romet jest?

    --
    Artur
    ZZR 1200