  • Data: 2012-05-07 02:05:18
    Temat: Re: "spam"
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-06 11:18, Yorick pisze:

    > Zapytam Cię więc wprost: naprawdę chcesz kupić motocykl, czy założyłeś ten
    > wątek tylko po to, aby wypromować "tychy-online"?

    A ja odpowiem Ci na to pytanie inaczej - wpisz w google tychy online lub
    hotspot tychy - mysle, ze google rozwieje Twoje watpliwosci odnosnie
    tego czy "musze" lub czy nie "musze" promowac swoja firme w taki sposob:)

    Moja sygnaturka jest identyczna na kazdej z grup, na ktorej sie udzielam
    - a troche ich jest - do tej pory nikomu to nie przeszkadzalo.
    Moze dlatego, ze sa to grupy, na ktorych pomagam, a nie szukam pomocy.

    A w przeciwienstwie do wiekszosci z Was (nie jest to zarzut, raczej
    "psztyczek" w kontekscie odpowiedzi) podpisuje sie imieniem i nazwiskiem ;)

    Odpowiadajac na Twoje pytanie - juz wprost: http://prntscr.com/8yaj0
    Te motorki interesuja mnie najbardziej i zamierzam wejsc w jego posiadanie.

    Usunalem dane osk, informacje o tym, gdzie kupon byl zakupiony - by nie
    byc posadzonym o spam i reklame ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski