    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: stunt
    Date: Fri, 19 Jul 2013 22:54:35 +0000 (UTC)

    Dnia 19.07.2013 mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl> napisał/a:
    > czesc. sprawa jest taka ostatnio jeździłem z kumplem (ja kmx125 on ts50) i
    > pare razy wyrwał go na koło :D też próbowałem i nie daje rady ani z
    > pierwszego ani z drugiego biegu wyrwać kmx :( stosuje technikę strzału ze
    > sprzęgła mogli byście mi dać jakieś rady. z góry dzięki ;)

    Eeeee, za mało gazu. Dużo gazu i sprzęgło odrazu, dasz radę. Jak tył się
    ślizga a nie idzie na koło, to strzelać na stojaka, ciągnąć kierownicę i
    siadać w trakcie, dasz radę ;) hehehehehe....

    Wszystko co nie było czoperem dawało łatwo radę, ale nawet na v-rod się
    da, o ile kierownik wie co robi, więc na kmx125 to powinno być banalne.

    Uwaga może boleć, hahahhahaa.

    --
    kakmaratgmaildotcom
    UWaga nie piszę poważnie, to żart, nie polecam stawiać niczego na "koło"