  • Data: 2017-10-25 15:11:44
    Temat: Re: szukam cichej klawiatury?
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-25 o 14:36, Roman Tyczka pisze:

    > I co niby takiego, poza mokrymi majtami fanboya,

    Mokre majty to podstawa. Już to wystarcza.

    > daje klawiatura
    > mechaniczna ponad to co daje dobry gumiak? Ino mi nie pisz zylionach
    > klików, bo żadnej gumy jeszcze nie zajechałem i bardziej zmieniałem z nudów
    > niż potrzeby.

    Może mało literek stukasz? :)

    > Zatem... co? Portfel lepiej odciąża?

    Eteryczne uczucie, niewytłumaczalne słownie, acz potwierdzalne
    empirycznie. To jak podróż dużym fiatem (5 osób wejdzie) i s-klasą (też
    5 osób wchodzi). Niby i tu i tu przejedziesz od punktu A do B, nawet być
    może w podobnym czasie... Jednak różnica jest. I ten klik, który
    wyraźnie mówi, kiedy klawisz zadziałał. I se możesz tak dobrać
    przełączniki, żeby dopasować je do osobistej wizji s-klasy (siła
    nacisku, głębokość nacisku powodująca aktywację, dźwięk kliku bądź jego
    brak, a nawet obecność lub brak "progu kliknięcia"). O tym, że mechanik
    więcej jednoczesnych naciśnięć potrafi zarejestrować, to nie wspominam,
    bo po pierwsze, nie każdemu to potrzebne, a po drugie, to cecha
    osobnicza klawiatury. I może są gumiaki dorównujące w tej materii
    mechanikom, nie wiem.

    A gumiak jak gumiak, każden jednaki.

    Dla portfela, niestety, sprawa jest gorsza, ale rozsądne mechaniki
    kupisz w cenie nierozsądnie drogich membranówek.

    Idź do jakiegoś marketu i cichaczem napisz sobie z milion znaków na
    mechaniku, a załapiesz bakcyla :)

    Aha, byłbym zapomniał, możesz wykonać zyliony klików.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor