eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą › Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Date: Sat, 10 Nov 2012 17:32:39 +0100

    J.F. in news:1fxi4g5i3ji1e$.1sqlxv64sg526$.dlg@40tude.net
    [............]
    > A regulamin czytales ?

    no wiesz... Tak tez mozna mnie przyszpilic, ale... jest jakas tam obrona: w
    orange nie musialem czytac morza makulatury biorac zwykla zdrapke, wszystko
    dzialalo od poczatku super, pare kodow wklepanych przez telefon w pare minut
    po zakupie i - wio. Dziala.

    > Moze potrzebuja "do 3 dni" na aktywacje uslug,
    > zebys je mogl pozniej wylaczyc.

    nie, poniewaz (jak zdaje sie pisalem w root poscie) wszedlem w koncu przez
    https://www.itaktak.pl/iboa/auth/auth.html na "swoje" konto logujac sie nr
    telefonu i wszelkie sprawy do blokowania przez kody wysylane z tel. sa
    aktywne - aktywowalem przez www HOT-a i wklepalem jeden "nr za grosze" (czy
    jakos tak).

    Zagadka:
    -------
    dama z tmobile podala mi metode blokady reklam: sms na nr 80888 o tresci
    IE - blokada wszelkich smieci. Oczywiscie nie dziala (dzisiaj; jeszcze?)
    via telefon.
    Ale na stronie www widze mozliwosc blokady tzw uslug (SĄ AKTYWNE):

    1. Blokada Premium Calls 70x, *7,*4 nieaktywne Zmień
    2. Blokada SMS Premium nieaktywne Zmień
    3. Blokada Wap Premium nieaktywne Zmień
    4. Blokada MMS Premium nieaktywne Zmień
    5. Blokada wszystkich usług premium nieaktywne Zmień
    6. Notyfikacja premium brak notyfikacji Zmień
    7. Limit połączeń premium brak notyfikacji Zmień
    8. Blokada 18+ nieaktywne Zmień

    Czy to sa wlasnie te smieci do zablokowania sms-em 80888, o ktorych mi
    mowila? "nieaktywne" oznacza "nieaktywna blokada", jak mniemam... Czyli
    "zmień" aktywuje blokade, chyba. Tak jest?
    1 / 2 / 3/ 4 -blokowanie pojedynczych premium, 5 - wszystkie premium
    zablokuje.

    Ale co oznacza 6. "Notyfikacja premium"?

    Co oznacza 7. Limit połączeń premium ?

    18+ pewnie blokuje erotic...

    > Bedziesz - czasem wygodniej :-)

    w zadnym stopniu. Jesli reklamy zablokowane, taryfa ustalona, to po co (mi)
    laptop do kodow?
    z telef. chce doladowac (ew. z mbanku, to wowczas internet, ok), odwolywac
    "nr za grosze", wklepywac nowe, etc.
    Telefon to jedno, laptop to drugie, nie cierpie "okablowania". Chyba, ze
    musze podpiac komorke do laptopa.

    > Zdarzalo sie - raz dziala, innym razem nie :-)
    > Ale przeciez wkrotce sie uda, i potem nie bedziesz potrzebowal zadnych
    > kodow, to nie orange.

    ? - w orange nie jest tak, ze "potrzeba kodow" żeby żyć :) te potrzebne na
    poczatku - dzialaja od razu, te potrzebne (tak samo, jak w tmobile) caly
    czas/od czasu do czasu - dzialaja w orange non stop.

    > Tylko pamietaj:
    > -wylaczyc granie na czekanie, czy co tam teraz wlaczaja,

    prze kody z tel? moge pomarzyc by wylaczyc. Przez www? Chetnie. Ale zebym
    jeszcze wiedzial jak dokladnie to cudo sie nazywa na ich www.

    > -pamietac ze sprawdzenie stanu konta kodem jest platne

    tak, widze na kopercie co to mi ja dali, ze *101# "platne zgodnie z
    cennikiem".

    (a pomyslec, że takie duperele jak np sprawdzanie konta kodem z telef,
    POCZTA glosowa - takie cuda sa w orange darmowe...; ale musze niestety miec
    ten tel w tmobile)

    > Jakos tak pamietam ze to tylko w nocy ... ale obecne regulaminy juz nic o
    > tym nie mowia.

    w jednym miejscu na ich www jest to myslaco opisane, w drugim - jasno, ze w
    taryfie HOT jest 3gr/min przez dobę.

    juz mam: B...@t...pl