    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Date: Fri, 16 Nov 2012 17:36:56 -0600
    <50a1bccb$0$1232$65785112@news.neostrada.pl> <k7slo5$qmd$1@dont-email.me>
    <d...@p...googlegroups.com>
    <1mi77r5e79pbc.16gheujra3s1u$.dlg@40tude.net>
    <4...@s...googlegroups.com>
    <50a1ff3d$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@a...home> <k80780$12u$1@news.task.gda.pl>
    <k81ag4$unf$1@dont-email.me> <X...@a...home>
    <k83va9$hct$2@dont-email.me> <X...@a...home>
    <k85f01$n0v$1@dont-email.me>
    <1wezsszj8t2rn$.1uo21ihxxqgzb$.dlg@40tude.net>

    news:1wezsszj8t2rn$.1uo21ihxxqgzb$.dlg@40tude.net...

    > Doswiadczenie Pszemolu.
    > Zbyt duzo razy sie klelo na amazing programy, wiec niech sp* :-)

    Mówimy o poczcie głosowej nie o programach.

    > Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ?
    > Idealny klient Apple ?:-)

    Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa.
    A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię.

    > A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku temu
    > swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze metody"
    > wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ?

    Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników
    zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych
    w jakich tkwią od ćwierć wieku... :-P
    Sorry że tak dosadnie to napiszę ale jak nawet nie spróbujesz to nie
    będziesz
    wiedział czy metody są lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na
    początku nieco trudniejsza, choćby koncepcyjnie, niż rzecz którą używasz
    od 25 lat, ale to nie znaczy że warto stać w miejscu...