    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Date: Sun, 18 Nov 2012 09:26:26 +0100
    <50a1bccb$0$1232$65785112@news.neostrada.pl> <k7slo5$qmd$1@dont-email.me>
    <d...@p...googlegroups.com>
    <1mi77r5e79pbc.16gheujra3s1u$.dlg@40tude.net>
    <4...@s...googlegroups.com>
    <50a1ff3d$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@a...home> <k80780$12u$1@news.task.gda.pl>
    <k81ag4$unf$1@dont-email.me> <X...@a...home>
    <k83va9$hct$2@dont-email.me> <X...@a...home>
    <k85f01$n0v$1@dont-email.me>
    <1wezsszj8t2rn$.1uo21ihxxqgzb$.dlg@40tude.net>

    On Sat, 17 Nov 2012 00:28:58 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku
    temu
    > swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze
    metody"
    > wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ?

    Zgodzę się z Tobą. Ale weź pod uwagę po co powstalo iTunes (serwis).
    Celem Jobsa było stworzenie komercyjnej platformy do zakupu muzyki i
    trzeba było jakoś przekonać właścicieli praw do muzyki (dostawców
    kontentu), że taka platforma spełni ich oczekiwania biznesowe. W
    tamtych czasach dostawcy bardzo niechętnie podchodzili do propozycji
    sprzedaży muzyki przez sieć, kojarzył im się wyłącznie z wizja strat
    z powodu niekontrolowanego kopiowania zakupionego utworu. Jeśli Jobs
    chciał przekonać dostawców, musiał stworzyć taką platformę i
    narzędzia coby chociaż w jakimś procencie dawala dostawcom poczucie,
    ze kontent jest jako tako chroniony.
    Stąd taki dziwny dla użytkownika sposób dystrybucji plików (nie ma
    dostępu do FS, wgrywanie jedynie przez dedykowane narzędziowe,
    ograniczona liczba kopii itp). Oczywiście dziwny dla użytkownika
    takiego jak ja lub Ty, który przynajmniej od 20 lat jest
    przyzwyczajony do swobody dostępu do swoich danych zapisanych w
    plikach poukładanych w odpowiednich folderach :)
    Podsumowując, to paranoja dostawców kontentu spowodowała, że taki
    model dystrybucji mediow (bez swobodnego dostępu do pliku) jest teraz
    forsowany przez apple czy microsoft.

    --
    Marek