    From: Jan45 <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: tak coś celebryckiego...
    Date: Wed, 30 Jan 2013 17:58:38 +0100

    W dniu 2013-01-30 14:54, quent pisze:

    > Kultura masowa nigdy nie będzie kulturą wysoką.
    > Krzywa Gaussa działa wszędzie w przyrodzie ;-)

    Według mnie nie istnieje gust masowy, a tylko naśladowanie
    i owczy pęd. To daje ludziom biernym poczucie spokoju,
    a nawet bezpieczeństwa. Stąd się bierze moda.
    No i zabieg promowania się na tym opiera.

    Zauważyłem, że nawet podczas rywalizacji przeciwnicy
    bardzo się starają, żeby nie odejść za daleko od szablonu.
    Na przykład sąsiad zazdroszczący nam np. domu czy
    samochodu kupi lepszy, i owszem, ale jednak podobny.
    Źle się by poczuł, gdyby odbiegł za daleko. Zamiast
    uznania i sąsiedzkiej zazdrości zyskałby opinię odmieńca.

    A dziwacy muszą się liczyć z osamotnieniem. Mało kto
    dobrze to znosi. Celebryci to często ludzie samotni.
    Ich zamożność też temu sprzyja.

    Jan