  • 1. Data: 2013-01-30 13:36:37
    Temat: tak coś celebryckiego...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dlaczego fotopolis już kolejny raz w ostatnim miesiącu promuje

    "modelkę" Siwiec.

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=16410&walentynki
    -z-natalia-siwiec

    swoją droga kto za nią stoi że Ją tak sprawnie wpycha w każda dziurę
    medialną w jaką sie da...

    Co za czasy.

  • 2. Data: 2013-01-30 13:46:09
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > Dlaczego fotopolis już kolejny raz w ostatnim miesiącu promuje

    Dla mnie fotopolis to taki fakt wśród portali około-fotograficznych. Nie
    czytam jak nie muszę :-)

    > swoją droga kto za nią stoi że Ją tak sprawnie wpycha w każda dziurę
    > medialną w jaką sie da...

    Mnie wychodzi na to, że Ty :-) Skoro przed przeczytaniem Twojego posta nie
    wiedziałem o jej istnieniu to znaczy, że z mojego punktu widzenia Ty ją
    promujesz :-)

    Skoro dało się wypromować "Mandarynę" i tzw. "ciemny lud" to kupił to ja już
    nie mam wiary w gust społeczeństwa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-01-30 14:54:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Skoro dało się wypromować "Mandarynę" i tzw. "ciemny lud" to kupił to ja
    > już nie mam wiary w gust społeczeństwa.

    Kultura masowa nigdy nie będzie kulturą wysoką.
    Krzywa Gaussa działa wszędzie w przyrodzie ;-)

  • 4. Data: 2013-01-30 17:58:38
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-30 14:54, quent pisze:

    > Kultura masowa nigdy nie będzie kulturą wysoką.
    > Krzywa Gaussa działa wszędzie w przyrodzie ;-)

    Według mnie nie istnieje gust masowy, a tylko naśladowanie
    i owczy pęd. To daje ludziom biernym poczucie spokoju,
    a nawet bezpieczeństwa. Stąd się bierze moda.
    No i zabieg promowania się na tym opiera.

    Zauważyłem, że nawet podczas rywalizacji przeciwnicy
    bardzo się starają, żeby nie odejść za daleko od szablonu.
    Na przykład sąsiad zazdroszczący nam np. domu czy
    samochodu kupi lepszy, i owszem, ale jednak podobny.
    Źle się by poczuł, gdyby odbiegł za daleko. Zamiast
    uznania i sąsiedzkiej zazdrości zyskałby opinię odmieńca.

    A dziwacy muszą się liczyć z osamotnieniem. Mało kto
    dobrze to znosi. Celebryci to często ludzie samotni.
    Ich zamożność też temu sprzyja.

    Jan

  • 5. Data: 2013-01-30 20:41:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

> [...]
    -z-natalia-siwiec

    > swoją droga kto za nią stoi że Ją tak sprawnie wpycha w każda dziurę

    Kogo to obchodzi poza tobą?
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 6. Data: 2013-01-30 22:28:53
    Od: Gil <G...@g...pl>

    In article <keb44f$2pm$1@news.task.gda.pl>, m...@p...onet.pl
    says...

    > Dlaczego fotopolis ju? kolejny raz w ostatnim miesi?cu promuje
    >
    > "modelk?" Siwiec.
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=16410&walentynki
    -z-natalia-siwiec

    > swoj? droga kto za ni? stoi ?e J? tak sprawnie wpycha w ka?da dziur?
    > medialn? w jak? sie da...
    >
    > Co za czasy.

    Bo ?adn? panienk? jest.

  • 7. Data: 2013-01-30 22:31:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 22:28:53 +0100, Gil napisał(a):

    > Bo ?adn? panienk? jest.

    Z której strony?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2013-01-31 10:49:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-30 17:58, Jan45 pisze:

    > Według mnie nie istnieje gust masowy, a tylko naśladowanie
    > i owczy pęd.

    Zgadza się. Były nawet badania, polegające na tym, że homogeniczny zbiór ludzi,
    niewykazujących żadnych wyraźnych odchyłów w kwestii preferencji (chodziło o muzykę)
    dzielono na pół i obu połówkom dawano taką samą "plejlistę" do wyboru.
    Grupy były izolowane, zaś wewnątrz grupy każdy mógł (czy też nawet musiał)
    swobodnie komunikować się i "polecać" utwory znajomym.

    Wynik łatwy do przewidzenia: w każdej z grup szlagierami stały się zupełnie inne
    utwory, i w każdej większość była przekonana że są to właśnie utwory najlepsze.

  • 9. Data: 2013-01-31 10:58:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Jan45" napisał w wiadomości grup
    > Według mnie nie istnieje gust masowy

    Kwestia definicji.
    Pisałem o masowej kulturze nie definiując jej a odnosząc się raczej do
    rozkładu normalnego, który tłumaczy pewne zjawiska.

  • 10. Data: 2013-02-01 00:58:47
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Dlaczego fotopolis już kolejny raz w ostatnim miesiącu promuje

> [...]

    jedyne sensownie wytlumaczenie to takie, ze jakis mozny sponsor jej wpycha w
    kazda dziure - niekoniecznie medialna... i stad ta promocja ze strach
    otworzyc lodowke ;)