    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: taka sama konfiguracja dla localhost i produkcji
    Date: Tue, 17 Sep 2019 19:35:13 +0200

    W dniu 2019-09-17 o 17:50, Jivanmukta pisze:

    > Chyba już znalazłem:
    > https://gist.github.com/jaceklaskowski/bd3d06489ec00
    4af6ed9

    Albo nie chwytam problemu, albo coś mocno przekombinowałeś. Zwykle
    różnica między dev'em a prod'em polega na bazie danych. Prod "żyje",
    użytkownicy generują różne rzeczy w bazie. Tak więc raz na jakiś czas
    wystarczy dumpa bazy produkcyjnej zassać do devowej. Oczywiście obie
    bazy będą miały inny connection string - to jedyna różnica.

    W swoich aplikacjach (pracuję pod własnym CMS'em a także w Symfony 4),
    nigdy nie mam innego środowiska dev/prod i nawet nie wiem co trzeba by
    zrobić aby zróżnicować obie wersje i po co.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek