    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tani fotelik samochodowy...
    Date: Sat, 9 Mar 2013 02:14:09 +0100

    Użytkownik "Wojtek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:khd2ur$nl2$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam!
    >
    > Okazjonalnie będę musiał przewozić nieswoje dziecko swoim samochodem
    > (I i II klasa podstawówki). W związku z tym myślę nad tanim
    > rozwiązaniem typu fotelik.
    > Czy to (nie moja aukcja)
    > http://allegro.pl/fotelik-samochodowy-15-36kg-podsta
    wka-caretero-leo-i3051394356.html
    > się nada?
    > Dzieciaki w przedziale wagowym się mieszczą, trasy bardzo krótkie ale
    > nie chcę mieć czyjegoś dziecka na sumieniu, gdyby ktoś we mnie
    > wjechał.

    Tak, mam dokładnie takie (2 szt). dla ośmio i dziesięciolatki, ta
    starsza lada moment będzie jeździć bez (bojest duża jak na swój wiek).
    Zadanie spełniają, tj. podnoszą dupki tak, by pasy nie przebiegały im
    przez szyje. Wykonanie całkiem przyzwoite, mają jakiś tam certyfikat
    (nie zgłębiałem tematu). Ładnie i dokładnie obszyte, w środku plastik,
    nie styropian- w każdym razie wyglądają lepiej niż takie z reala za 29
    złotych i takie z tesco za 69. Używam ich w samochodzie z bocznymi
    kurtynami (nie poduszkami bocznymi), w drugim, bez takowych, mam pełne
    foteliki. Ale podstawowa sprawa, którą powinieneś się kierować, to
    sprawdzenie, czy w tym konkretnym aucie i w wypadku tych konkretnych
    dzieci, da się je tak zamontować, żeby pas przebiegał odpowiednio
    nisko.Dziecko rzeba posadzić, zapiąć i dopiero wtedy kupować. Skoro to I
    i II klasa, to na 99% będzie OK, chyba, że dzieci wyjątkowo mikre.

    --
    Yogi(n)