  • Data: 2024-01-22 13:55:10
    Temat: Re: toyota yaris
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2024 o 11:02, Janusz pisze:

    > Ale garaż bez drzwi to prawie wiata wg naszych przepisów.

    Nie zrozumiałeś bo też niejasno napisałem. "Bez drzwi" to taki, z
    którego nie da się wyjechać :-) Jak się nie da to ma się stabilne
    warunki i sól z drogi też nie atakuje :-)

    > Masz przewiew i temp jak na zewnątrz a jednocześnie nie sypie ci śnieg
    > na auto. Nie rozmraża się lód i śnieg i dzięki temu korozja znacznie
    > zwalnia.

    Ale podwozia? To nadwozie by korodowało. Ale jakoś w żadnym z samochodów
    trzymanych pod chmurką dach nie skorodował tylko to, co jest atakowane w
    związku z jeżdżeniem. Podwozie i owszem po 18 latach tak wyglądało jak
    ta toyota we wszystkich samochodach, ale też one jednak trochę po
    drogach pojeździły, trochę w garażu postały a więc zasadniczo nie od
    tego stania pod chmurką.

    Garaż jest dla fizycznej ochrony samochodu przed kradzieżą czy
    uszkodzeniem. A wiata po to by nie trzeba było rano odśnieżać, ale czy
    po coś więcej? Bo wiata kosztuje chyba tyle samo o ile nie więcej niż
    blaszany garaż, więc może nie mieć żadnego sensu mimo, że taka fajna
    jest :-)