    From: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: trasa katowice- jastrzębia góra - parę pytań.
    Date: Mon, 16 Aug 2010 09:42:49 +0200

    Użytkownik Kamil 'Model' napisał:

    > Wszystko OK. Jest jedno ALE. Za Włocławkiem w stronę Torunia masz 4
    > wahadełka. JA 2 tygodnie temu jechałem z Torunia w góry. WYjeżdzałem w
    > nocy i koło 4 rano na jednym z tych wahadełek w stronę Torunia kolejka
    > miała jakieś dobre 3 km. JA w stronę Włocławka straciłem ok. godziny
    > drogi.
    Info z soboty od znajomej wracajacej w okolice B.Bialej z okolic 3City, przed
    Wloclawkiem stracili
    ponad 3h. Nie miala CB aby dopytac o droge, dzis idzie kupic :-)
    Ja coprawda wracalem w sobote z Rewala do Jaworzna DK3/A4 i nigdzie nie bylo korkow
    oprocz
    zatloczonych wrecz stojacych lokalnych drog prowadzacych do DK3 i okolic Szcecina
    (masakra) - korki
    po okolo 7-10km. Dalo sie to objechac przez wioski dzieki nawigacji i info z CB.
    Jedyne co bylo
    meczace to burze i ulewny deszcz prawie do Z.Gory :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde