    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tuner combo
    Date: Thu, 15 Jan 2015 01:23:24 +0100

    On 2014-12-08 01:27, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > dawno sie nie przygladalem skrzynkom do odbioru telewizji, wiec nie
    > wiem co jest teraz na rynku.
    >
    > Mialem UPC - pakiet mini mini - 10 kanalow podstawowych za 15 zl
    > (pakiet po Aster antena) - w 2 polowie roku podniesli mi na 25....ale
    > mnie nie bylo i nie bylo placona za pare miesiecy i zdecydowali mnie
    > odciac od sygnalu. Moze to i dobrze, bo podjeli decyzje za mnie, bo
    > dlugo zwlekalem. Zaplace zaleglosc, ale rozwiaze z nimi umowe i pewnie
    > cos do naziemnej (i satelitarnej) kupie.

> [...]
    właśnie jestem przed podobnym wyborem - po analizie rynku zdecydowałem
    się na: Cryptobox 652hd combo
    http://www.abcomeu.com/ab-cryptobox-652hd-combo

    dvb-s2/dvb-t2/dvb-c + dodatkowo iptv (to namiastka xbmc - zreszta
    ogladalem w tym roku mistrzostwa siatkowki via internet na kompie - to
    teraz moze byc to samo poprzez tuner sat).
    Gniazda Conax oraz CI (ale nie Ci+) powinny wystarczyc (mam tnt - wiec
    conax dziala a gniazda CI w obecnym Ferdku nie udalo mi sie uzyc)

    A co mi sie podoba dodatkowo w w/w tunerze, to dzielenie obrazu na
    smartona/tablet. Podczas gdy oglada ktos sobie normalnie tv, na tablecie
    w tym samym czasie moge ogladac inny kanal (tu pewnie moga byc
    ograniczenia dot. multipleksu/transpondera).
    Opca pvr i lan via kabel/wifi jest rowniez.

    Nie ma jedynie wsparcia dla hbbtv - ale po zapoznaniu sie z tematem a
    majac SmartTV raczej nic specjalnego nie trace jesli nie bede mial
    hybrydowej tv.