  • Data: 2015-07-04 23:35:18
    Temat: Re: tuner combo AB Cryptobox 652 - porazka nie tuner.
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, czy coś nie tak jest z tym konkretnym egzemplarzem, czy coś nie tak z całą
    serią tych tunerów.
    Mam wrażenie, że tuner cały czas daje sygnał i576 wyjściu HDMI (monitor Dell U2410
    1920x1200), przynajmniej tak wynika z menu
    informacyjnego monitora.
    A spodziewałbym się 720p, 1080i lub 1080p.
    Kabel SCART z tunera na wszelki wypadek wypięty, żeby jakaś automatyka czegoś nie
    przestawiała.
    W tunerze Menu -> Settings -> OSD Setup -> Display Mode pojawia się tylko jedna
    pozycja 576i 50Hz rozwijanego podmenu i nie ma
    innych wartości.
    FW najnowszy z 11.6.2015
    No nic, już zapowiedziałem sprzedawcy, że odsyłam ten niedopracowany wyrób
    tuneropodobny firmy AB Cryptobox 652, zamieniam na nowego
    Arivę 253 Combo.

    -----