  • 11. Data: 2010-11-30 12:38:19
    Temat: Re: tv do kinka domowego (jakosc obrazu + trwalosc produktu).
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-30 10:11, *boxfish* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > ale wygoda jaką daje fakt uruchomienia jednym przyciskiem pilota filmu z
    > mojej kolekcji - bezcenna (pilot logitech harmony - funkcja macro
    > uruchamiająca tv w trybie odtwarzania z zewnetrznego dysku oraz
    > amplituner hk w trybie digital in ;-)

    Ostatnie mnie zaciekawiło - DTS i DD wychodzi z TV na ampli?
    Poza tym pytanie co z obsługą dysków/penów z NTFS lub extX, bo na FAT32
    raczej nie za wygodnie się filmy HD ogląda jak sądzę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-11-30 12:46:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > na FAT32 raczej nie za wygodnie się filmy HD ogląda jak sądzę :)

    A dlaczego?

  • 13. Data: 2010-11-30 12:48:22
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-11-30 13:46, Cavallino pisze:

    > A dlaczego?

    Pewnie ze względu na ograniczenie wielkości pliku.

  • 14. Data: 2010-11-30 14:49:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-30 13:46, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > A dlaczego?

    4GB max plik w FAT32 - filmy 720p to zwykle 4.5 GB (9GB dla 1080p)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2010-12-01 12:58:00
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-30 13:38, Mirek Ptak pisze:

    > Ostatnie mnie zaciekawiło - DTS i DD wychodzi z TV na ampli?

    tak, czysty stream idzie zwyjścia optycznego tv na amplituner

    > Poza tym pytanie co z obsługą dysków/penów z NTFS lub extX, bo na FAT32

    wszystkie peny jakie podpinałem odtwarza bez problemu nie sprawdzałem
    ale chyba wszystkie fat32, dyski zewnętrzne jakie podpinałem to
    kilkuletnie ata samsung i hitachi (40 i 60 Gb) takie co lubią więcej
    prądu - bez problemu, dyski sata fujitsu portable 320 bez problemu
    (podstawowe źródło podpięte na stałe, NTFS), hitachi 160 w jakiejs
    obudowie - bez problemu oraz samsung 1,5 TB 3,5 sata data station - bez
    problemu (ntfs) innych nie sprawdzałem.

    Przy większej ilości partycji na dysku, widzi wszystkie i jest możliwość
    wyboru z której jedziemy.

    Jedyny problem na jaki natrafiłem to system oszczędzania energii w
    samsungu zewnętrznym (3,5 sata) - jeśli zostawię na pauzie zbyt długo to
    dysk przechodzi w stan uśpienia i powrót do odtwarzania jest niemożliwy.
    Trzeba przy dłuższych przerwach wyłączyć, zatrzymać film - tv
    zapamiętuje miejsce zakończenia projekcji i jednym naciśnięciem pilota
    wracamy do tego punktu.

    co ciekawe zapamiętuje moment zakończenia projekcji tak dobrze że raz
    przerwana projekcja, po przeniesieniu filmu na inny dysk jest nadal
    pamiętana ...

    minusy ? np nie obsługuje chapterów :-( nie daje możliwości wyboru
    ścieżki czyli jedzie tę która ma ustawiona flagę na default

    poza tym jak dla mnie bomba że w tv 40" za 2k plz mam taki odtwarzacz,
    który robi to płynniej niż cała masa sprzętu za 300-400 zł (pamiętam
    jest mniej uniwersalny)

  • 16. Data: 2010-12-01 17:53:08
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-30 15:49, Mirek Ptak napisal (a):
    > Dnia 2010-11-30 13:46, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > 4GB max plik w FAT32 - filmy 720p to zwykle 4.5 GB (9GB dla 1080p)

    To takie hade jak z naszych platform cyfrowych. Żeby ładnie wyglądało
    trzeba podwoić te wielkości plików.
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-12-02 07:29:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-01 18:53, *[MF] PL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > To takie hade jak z naszych platform cyfrowych. Żeby ładnie wyglądało
    > trzeba podwoić te wielkości plików.

    Przy pełnym obrazie 16:9 racja - tak oglądam mecze NFL i czasem bitów
    brakuje. Jednak przy filmach 2,35:1 (i podobnych) już tak dużej różnicy
    w jakości nie ma - zwłaszcza jak film jest w miarę "statyczny" :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l