    From: "Andre" <d...@c...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor
    Date: Fri, 27 Feb 2009 16:07:50 +0000 (UTC)

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Tak, bo strona może na atramentówce kosztować 4-5x więcej niż na
    > drukarce laserowej.

    Moze, ale z kolega *MC* troche sobie zaprzeczacie ;)

    > Cóż, u mnie w firmie jest prościutka i tania laserówka HP 1018 - jest
    > ustawicznie przeciążana, kopana (nisko stoi i przeszkadza czasem), ma
    > urwaną tackę odbiorczą, ale drukuje bez zarzutu. W porównaniu do
    > sprzętu atramentowego tej klasy różnica ogromna.

    Nie wiem do czego to napisales... Jestem przekonany, ze sprzet w tej
    firmie nie bedzie poniewierany, jak w Twojej.
    Odnosnie trwalosci, chodzilo mi raczej o to, czy mechanicznie
    urzadzenie samo z siebie sie nie rozleci po miesiacu.

    > Do pracy na całej stronie kupuje się monitor z pivotem (ale nie
    > najtańszy) :)

    Oczywiscie. Juz widze kobiety pracujace przy tym monitorze, jak sie
    podnosza z krzesla, zeby obrocic ekran.
    Mam kilkuletnie 19" 4:3 w domu i wiem, ze jest bardzo przyzwoite do
    pracy z Wordem.

    > W zastosowaniach biurowych te wszystkie różnice są zupełnie
    > nieistotne, chyba że w biurze nagle zaczęło obrabiać się fotografie?
    > Bo co do tego że będzie za jasny: w monitorze za paręset złotych nie
    > będzie - o ile po wyjęciu z pudełka zadasz sobie trud wyregulowania
    > monitora .

    No jak nieistotne. Czy Ty w ogole wiesz o czym mowisz? Jakie znaczenie
    ma to, czy siedzi sie przed za jasnym monitorem podczas pracy w
    edytorze tekstu, czy podczas obrabiania zdjec? Oczy bola tak samo!!

    To nie jest moja firma. Ja nawet nie jestem w tej chwili w kraju i
    jedynie pilotuje sprawe zdalnie. Wyobraz sobie, ze nie wszyscy sa
    informatykami-sprzetowcami i poradza sobie z pozornie dosc latwymi
    zadaniami, jak kalibracja monitora...

    > Migotania i falowania obrazu nie będzie o ile monitor jest
    > sprawny technicznie i prawidłowo podłączony.

    I wreszcie jakis konkret. Uff...

    Andre