  • Data: 2010-03-15 16:59:34
    Temat: Re: uszczelniacz chlodnic
    Od: "pdwhc" <j...@p...iudh.cj> szukaj wiadomości tego autora

    > Postanowiłem zrobić doświadczenie i "zepsułem" zaworek ciśnieniowy
    > w chłodnicy tak aby przepuszczał płyn swobodnie. Tu jednak zaznaczę
    > że u mnie zbiornik wyrównawczy jest otwarty do atmosfery w związku
    > z czym cały układ przestał być ciśnieniowy.
    > Po zabiegu wyciek spadł drastycznie. Od 2 lat nie ma praktycznie
    > ubytków. Dolałem może cwierć litra w tym czasie.
    > Nie zauważyłem też żadnych negatywnych skutków tego faktu.
    > Co nie znaczy, że w innym pojeździe też tak się da i dobrze będzie :)

    u mnie jest dokladnie taki sam uklad.
    pozmienialem dzisiaj wszystkie wezyki na nowe i dalem nowe supermocne
    opaski.
    z wezami 16mm nie ma problemu, natomiast te 10mm sa nie do dostania jesli
    chodzi o wodne. no i musialem zalozyc takie do paliwa. ktos mi gdzies mowil
    ze te do paliwa nie wytrzymuja temperatury i parcieja. to ze do benzyny nie
    nalezy uzywac weza wodnego to wiem, ale czy w odwrotnej sytuacji tez bedzie
    kicha ? maja wytrzymalosc do 20bar wiec spoko, tylko czy goraca woda ich nie
    zalatwi ?