  • 11. Data: 2016-06-16 09:23:10
    Temat: Re: uszkodzenie przedniej szyby
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 17:20, P.B. pisze:

    > Grzanie, kolorowy pasek u góry, filtr odbijający podczerwień i jeszcze
    > pewnie parę innych bajerów.

    Dokładnie, ja do swojego MK4 mam chyba 4 różne modele szyb w zależności
    od wersji wyposażenia.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-06-16 09:25:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 23:32, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Może tak być, ale nie musi w przypadku kiedy ubezpieczenie szyb idzie
    > oddzielnie od AC

    To zależy od polisy, porządne (pełne) mają to w pakiecie :) ale jak ktoś
    ma pakiet ubogi np. tylko od kradzieży to faktycznie wtedy się nie da.
    Ale szyby nie są drogie 200-400 zł (o ile pamiętam) więc nie zawsze
    warto brać z AC.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2016-06-16 10:16:48
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 15.06.2016 15:32, twistedme wrote:
    > Żona właśnie przyjechała z czymś takim na szybie. Długość ok 5mm
    >
    > http://pokazywarka.pl/akju8v/
    >

    > Auto w leasingu, ubezpieczenie w PZU. Nie chce mi się szukać tych
    > papierów teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC,
    > czy jak to wygląda?

    mi wymienili na zamiennik bez utraty znizek.
    jesli oryginal to leca znizki.
    mbank

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 14. Data: 2016-06-16 10:31:46
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 czerwca 2016 09:26:00 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > ma pakiet ubogi np. tylko od kradzieży to faktycznie wtedy się nie da.
    > Ale szyby nie są drogie 200-400 zł (o ile pamiętam) więc nie zawsze

    Zależy które.
    Są firmy które mają taniutkie szyby (nordglass) ale ich jakość jest taka sobie.
    Są takie które mają szyby droższe (sekurit) i ich jakośc powinna byc lepsza ale w
    praktyce może różnie być.
    Rzeczywiście, koszt może być niski 500PLN wraz z wymiana albo wysoki 900PLN (z
    wymiana) przy lepszej wersji szyby.

  • 15. Data: 2016-06-16 11:57:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 10:31, s...@g...com pisze:

> [...]
    praktyce może różnie być.
    > Rzeczywiście, koszt może być niski 500PLN wraz z wymiana albo wysoki 900PLN (z

    Dla tego podałem ceny takie pośrodku :) tanie szyby kupisz już za 50 zł
    :) najlepsze recenzję zbierają szyby sekurit albo pilkington.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2016-06-16 12:24:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >ktoś ma pakiet ubogi np. tylko od kradzieży to faktycznie wtedy się
    >nie da. Ale szyby nie są drogie 200-400 zł (o ile pamiętam) więc nie

    "zwykle" szyby nie sa drogie. Czy tam z paskiem.
    Do jakiegos starego pojazdu, ktory juz troche jest na rynku.

    Ale jakby szyba byla do nowego modelu, atermiczna, grzana, z
    czujnikami i antena - to chyba sie na 400zl nie skonczy ...

    J.

  • 17. Data: 2016-06-16 12:36:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 12:24, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale jakby szyba byla do nowego modelu, atermiczna, grzana, z czujnikami
    > i antena - to chyba sie na 400zl nie skonczy ...

    http://allegro.pl/szyba-czolowa-przednia-ford-mondeo
    -mk4-grzana-sens-i6231547141.html

    Jak do mnie - SZYBA CZOŁOWA PRZEDNIA FORD MONDEO MK4 GRZANA SENS

    Cena 350zł więc da się a szukałem tylko na szybko na alldrogo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2016-06-18 17:28:15
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 16.06.2016 o 12:36, Chris pisze:

    > http://allegro.pl/szyba-czolowa-przednia-ford-mondeo
    -mk4-grzana-sens-i6231547141.html

    > Jak do mnie - SZYBA CZOŁOWA PRZEDNIA FORD MONDEO MK4 GRZANA SENS
    >
    > Cena 350zł więc da się a szukałem tylko na szybko na alldrogo.

    z ciekawości sprawdziłem- do mnie najtańsza nowa na alle... 740zł +
    przesyłka, następne oferty powyżej tysiaka - też za no-name'a

    nieogrzewana, za to z HUD i czujnikami

    Łukasz

  • 19. Data: 2016-06-22 07:31:07
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 15:32, twistedme pisze:
> [...]
    >

    > Auto w leasingu, ubezpieczenie w PZU. Nie chce mi się szukać tych
    > papierów teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC,

    No więc jest to tak skonstruowane, że rzeczywiście się nie opłaca... :)

    Zwyżki w następnym roku z tytułu ubezpieczenia będą mniej więcej takie
    jak cena szyby.

    Dobrym pomysłem jest naprawa takiego odprysku, czy bezwzględnie cała
    szyba do wymiany?