  • Data: 2013-01-13 21:18:55
    Temat: Re: uszkodzenie skrzyni Saab 9-3
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 01:45:18 +0000, go! napisał(a):

    > Wlasnie sfrajerzylem sprawe. Kupilem Saaba (fakt ze okazyjnie) i nie
    > sprawdzilem go na wszystkich biegach. Auto: Saab 9-3, 2003 rok, 2.2 TD
    > Wszystko cacy, poza tym, ze piaty bieg wyskakuje przy najmniejszej
    > probie dodania gazu. Czy to kolo zebate piatego biegu?

    Takie rzeczy lecą parą koło+przesuwka - niewykluczone że wymiana samego
    koła pomoże na jakiś czas, ale naprawdę lepiej wymienić parę.

    > Jest jakis
    > mniejszy wymiar kary przy takich objawach?

    Mała szansa.
    Jeżeli przy wyłączonym silniku i stojącym samochodzie bieg też ma problemy
    z włączaniem, to można szukać w mechanizmie wybieraka - może coś się
    zgięło.
    Ale myślę że blisko na 100% wieniec zazębiający koła zębatego (nie wiem czy
    w tej skrzyni jest to element osobny z kołem zębatym - w niektórych jest,
    ale to chyba rzadko) i zazębiająca się z nim przesuwka.

    No i nie próbuj tego biegu wrzucać, bo jeszcze zabijesz synchronizator.