    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uszkodzony docisk sprzęgła - yaris 1.0 2006r.
    Date: Mon, 22 Mar 2010 01:49:52 -0700 (PDT)

    On 21 Mar, 01:11, Piter <b...@e...pl> wrote:

    > objawy umierającego docisku są min takie
    >
    > -flakowaty pedał sprzegła, nie odbija sprężyście
    > -nagle sprzęgło wysoko bierze
    > -trudno wrzucić bieg
    > -trudno delikatnie ruszyć
    >
    > u Ciebie to chyba nie to.

    masz rację, to na bank nie to :] już właściwie doszedłem do przyczyny
    i kuźwa jestem z siebie dumny ;) po sprzęgle myślałem że gdzieś mi
    lewe powietrze zasysa i posprawdzałem wszystkie gumowe węże obok
    silnika itp, kolektor, wydech i nic... potem wpadłem na pomysł, żeby
    raczej poddać zawieszenie diagnozie - na lewarku sprawdziłem lewe i
    prawe przednie koło i wtedy wyszło na jaw że łożysko na półosi jest
    uszkodzone, szkoda że nie mam kanału bo bym sam to sobie wymienił, bo
    to chyba nic takiego. Grunt że koszty mnie nie zeżrą, bo w warsztacie
    za materiał i robociznę będzie 100 zł.