  • Data: 2015-04-19 08:56:37
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > skażesz choć jeden przetarg na wycięcie drzew przydrożnych, w którym
    > jakakolwiek firma zaoferowacła cenę zero? Czy dalej będziesz usiłował
    > argumentować wyssanymim z palca pomysłami opartymi na przypadku wycięcia
    > jednego drzewka na czyjejś posesji?

    Bronisz swojego argumentu indolencją naszych urzedników? To juz chwytanie
    się brzytwy...
    Nie wskaze ci takiego przetargu bo nasi kochani urzednicy zapewne nigdy nie
    wpadli na pomysł aby ogłosić przetarg: darmowa wycinka drzew w zamian za
    drewno...
    A jak oglaszają przetargi w ktorych chca płacic to chyba cie nie dziwi, ze
    firmy chetnie wezmą dodatkową kase... Zreszta - to juz jest dyskusja o
    jakosci przetargów a nie o wycinaniu drzew...

    Cieszy mnie jednak to, ze przeszkodą sa tylko PLNy a nie walory
    krajobrazowe...