-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <nvq1e7$b6m$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<nvq5mt$fgh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5820a0d4$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<nvs16s$fb8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Subject: Re: wahacze - delphi czy trw
Date: Tue, 8 Nov 2016 09:55:59 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 161107-1, 07.11.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 19
Message-ID: <582192ab$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478595244 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 89.72.242.154:1936
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592154
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
news:nvs16s$fb8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>
>> Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak samo,
>> co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.
>>
>>
> tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)
Kiepsko. Do Stilo były tylko żeliwne ze sworzniami niewymienialnymi. Ale do
Bravo zaczęli robić obok żeliwnych, również stalowe z wymiennymi sworzniami.
A Bravo i Stilo mają identyczne geometrycznie wahacze.
Może nowsze Punto ma wymienne sworznie i to samo zawieszenie?
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.16 10:13 PiteR
- 08.11.16 10:45 yabba
- 08.11.16 19:10 nadir
- 09.11.16 08:42 Lewis
- 09.11.16 13:27 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 SO postępowanie cywilne rejestrowe
- 2025-11-13 miesiąc z 5G i wifi calling
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei