-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wahacze - delphi czy trw
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <nvq1e7$b6m$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<nvq5mt$fgh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5820a0d4$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<nvs16s$fb8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<582192ab$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 08 Nov 2016 10:13:40 +0100
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
X-Trace: 1478596421 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 657 81.190.141.93:1929
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592158
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** yabba pisze tak:
>>> Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak
>>> samo, co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.
>>>
>>>
>> tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)
>
> Kiepsko. Do Stilo były tylko żeliwne ze sworzniami
> niewymienialnymi. Ale do Bravo zaczęli robić obok żeliwnych,
> również stalowe z wymiennymi sworzniami. A Bravo i Stilo mają
> identyczne geometrycznie wahacze. Może nowsze Punto ma wymienne
> sworznie i to samo zawieszenie?
Czy te stalowe = blaszane zgrzewane czy to jest jakaś odkuwka czy odlew
kształtem podobny do żeliwnego?
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei