-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wahacze - delphi czy trw
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <nvq1e7$b6m$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<nvq5mt$fgh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5820a0d4$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<nvs16s$fb8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<582192ab$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 08 Nov 2016 10:13:40 +0100
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
X-Trace: 1478596421 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 657 81.190.141.93:1929
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592158
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** yabba pisze tak:
>>> Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak
>>> samo, co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.
>>>
>>>
>> tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)
>
> Kiepsko. Do Stilo były tylko żeliwne ze sworzniami
> niewymienialnymi. Ale do Bravo zaczęli robić obok żeliwnych,
> również stalowe z wymiennymi sworzniami. A Bravo i Stilo mają
> identyczne geometrycznie wahacze. Może nowsze Punto ma wymienne
> sworznie i to samo zawieszenie?
Czy te stalowe = blaszane zgrzewane czy to jest jakaś odkuwka czy odlew
kształtem podobny do żeliwnego?
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-28 Było 83V
- 2025-07-28 Białystok => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-28 Warszawa => Dyrektor Sprzedaży (rozwiązania Cloud) <=
- 2025-07-28 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-07-28 Warszawa => Specjalista/stka ds. Organizacji <=
- 2025-07-28 Warszawa => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-28 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-28 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-07-28 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-28 Stare komputery
- 2025-07-28 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-07-28 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36