  • Data: 2024-01-31 20:05:40
    Temat: Re: wiatrak
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2024 o 09:56, Akarm pisze:

    > Przypomniały mi się tępe prymitywy, twierdzące że robią prawidłowo,
    > pisząc o polityce na grupę warszawską - albowiem w Warszawie znajduje
    > się Sejm, a w Sejmie przecież zasiadają politycy, którzy polityką się
    > zajmują.
    > Cóż, tępy kutas zawsze pozostanie tępym, bezrozumnym kutasem, który
    > nigdy nie zrozumie celowości powstania grup zajmujących się określoną
    > tematyką.
    No powiedz jakim tępym kutasem trzeba być żeby nie widzieć że grupy
    tematyczne w zasadzie umarły i zostało kilka na krzyż które dogorywają,
    gdzie nazwa grupy już od dawna pozostaje tylko lekką sugestią a
    życzeniem jest żeby to w ogóle ktoś wdepnął i coś napisał?

    > A tak swoją drogą, jak wybitnym intelektem trzeba dysponować, żeby
    > oznajmiać komuś brak przymusu czytania materiałów niezwiązanych z
    > tematyką grupy? No bo żeby stwierdzić, że coś jest związane lub
    > niezwiązane z tematyką, to trzeba najpierw przeczytać. Inaczej się nie da.
    Bo tytuł nic ci nie mówi? trzeba ci literować?

    --
    Janusz