    From: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: wpisywanie adresu bez www
    Date: Thu, 12 Feb 2009 12:29:19 +0100

    yew pisze:

    > Dlatego że tak został zostały ustawione wpisy w DNS, że na co innego
    > wskazuje kowalski.pl a na co innego www.kowalski.pl :P

    > Nie możesz zarządzać wpisami DNS dla subdomeny jeśli domena główna
    > (kowalski.pl) nie jest skonfigurowana, dlatego że kto inny zarządza
    > wpisami do listy domen głównych (*.pl) a kto inny wpisami do subdomeny
    > danej domeny (w tym przypadku www.kowalski.pl).
    >
    > Innymi słowy, jeśli pytasz się o www.kowalski.pl to najpierw zapytanie
    > leci o to kto zarządza domeną kowalski.pl i dopiero tam leci konkretne
    > pytanie o www.kowalski.pl

    I owszem tak jest, ale nie ma wymagania konfiguracji numeru IP dla
    domeny glownej tylko konfiguracje delegacji DNS ktory bedzie ja obslugiwal.

    > Tak jak napisałem powyżej, skoro jest wpis w DNS dotyczący subdomeny
    > (www.kowalski.pl), to tym bardziej musi być wpis dotyczący domeny
    > głównej (kowalski.pl).

    Wpis i owszem, ale numeru IP juz nie musi byc....

    > Dlatego w tym przypadku jest to sprawa nieskonfigurowania virtual hosta
    > na serwerze www dla domeny kowalski.pl.

    virtual host nie ma nic wspolnego z tlumaczeniem nazw na numery IP....

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl