  • 1. Data: 2015-09-30 09:34:49
    Temat: wtyk zasilający FDD 3.5"
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy ktoś z grupowiczów wie jakie oznaczenie lub nazwę posiada wtyk 4
    pin, raster 2,54mm stosowany do zasilania stacji dyskietek 3.5"?

    http://www.cosam.org/images/a1200t/fdd_power.jpg

    Szukam i nie mogę znaleźć, pojawiają się oferty gniazd/wtyków 4 pin ale
    do np. wentylatorów ale różnią się one obudową. Może ktoś widział w PL?

    JaceK

  • 2. Data: 2015-09-30 09:58:48
    Temat: Re: wtyk zasilający FDD 3.5"
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2015-09-30 o 09:34, JaceK pisze:
> [...]
    >
    > Szukam i nie mogę znaleźć, pojawiają się oferty gniazd/wtyków 4 pin ale
    > do np. wentylatorów ale różnią się one obudową. Może ktoś widział w PL?

    coś takiego?

    http://www.sklepy24.pl/sklep/centrumelektroniki_pl/p
    rodukt/przewod-kabel-zasilajacy-2-molex-i-fdd-ada-00
    09/49619

    --
    sandman

  • 3. Data: 2015-09-30 10:18:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-09-30 09:34, JaceK wrote:
    > Czy ktoś z grupowiczów wie jakie oznaczenie lub nazwę posiada wtyk 4
    > pin, raster 2,54mm stosowany do zasilania stacji dyskietek 3.5"?
    171822-4 firmy TE Connectivity AMP, dawniej AMP

    http://www.digikey.com/product-detail/en/171822-4/A1
    21828-ND/685471

  • 4. Data: 2015-09-30 12:24:55
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 30.09.2015 09:58, sandman wrote:

    > coś takiego?
    >
    > http://www.sklepy24.pl/sklep/centrumelektroniki_pl/p
    rodukt/przewod-kabel-zasilajacy-2-molex-i-fdd-ada-00
    09/49619

    Dzięki! Tak, taka wtyczka (ta mniejsza). Cena trochę zaporowa, musiałbym
    6 takich kupić... Może ktoś widział w sensownej cenie same wtyki + piny
    do nich?

    JaceK

  • 5. Data: 2015-09-30 12:50:53
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2015-09-30 o 12:24, JaceK pisze:

> [...]
    >>

    > Dzięki! Tak, taka wtyczka (ta mniejsza). Cena trochę zaporowa, musiałbym
    > 6 takich kupić... Może ktoś widział w sensownej cenie same wtyki + piny

    http://www.meditronik.com.pl/el-komp/k3420.htm

    sandman

  • 6. Data: 2015-09-30 18:06:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Dzięki! Tak, taka wtyczka (ta mniejsza). Cena trochę zaporowa, musiałbym
    > 6 takich kupić... Może ktoś widział w sensownej cenie same wtyki + piny
    > do nich?

    odetnij od starych zasilaczy. jak niemasz w domu, odwiedź lokalny lub
    mobilny punkt odbioru elektrozłomu

    ToMasz

  • 7. Data: 2015-09-30 18:06:24
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>