  • Data: 2023-06-03 02:06:53
    Temat: Re: [yt] Awaryjne hamowanie
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2023 o 17:34, J.F pisze:

    > Lepsze odebranie prawka, niz pare lat odsiadki.

    Zależy dla kogo. Niejeden by wolał odsiedzieć mandat. O ile ta odsiadka
    będzie adekwatna. To, co podałeś nie jest. A ta wymienność w kierunku
    grzywny zła jest bo w ten sposób państwo czerpie korzyści z czynu
    przestępczego zamiast tylko ukarać winnego. Zasadniczo niedopuszczalne.
    No i takiej wymienności nie ma tylko raczej grzywna i jeszcze kara w
    postaci punktów. Nie wiem czemu ludzie przejmują się tymi 2-tysięcznymi
    mandatami jak to jest 2% wynagrodzenia a 10 punktów jakie przy tym
    dostają to 50% rocznej puli.

    > Ale opony tak nie dymią ...

    No dziwne.

    > Kiedys pisalem - jade sobie wolno jak nigdy, prawym pasem, bo za
    > kawałek skrecam w prawo, lewym mnie wyprzedzają ... i tak nagle na
    > lewym ruch gęstnieje, zwalnia ... i to ja ich wyprzedzam, a przejscie
    > tuż tuż.

    No ja nie czuję się święty, więc nie musisz mnie przekonywać, że można
    się pomylić. Ten przypadek oczywiście wydaje się bardziej jednoznaczny,
    ale tak se myślę, że to tylko wrażenie.

    > Przysypianie przy tej predkosci niewskazane.

    Możesz tego nie kontrolować wcale.

    > Ale po zmianie przepisów można przeoczyc, ze tu poważne zagrożenie się
    > zbliza ..

    Co masz na myśli?

    > To musisz :-)

    :-) Musieć to nie, ale jak ktoś we mnie wjedzie to ze sporym
    prawdopodobieństwem stracicie mnie a przecież nie chcecie tego :-)

    > Ale on nie jechał tylko stał.

    > Dodałes gazu i przyspieszyłeś ? :-)

    Zjechałem z jego toru jazdy co go zresztą chyba obudziło. Ale tak,
    dojeżdżałem do samochodów przed skrzyżowaniem i choć gwałtownie hamowały
    to mimo wszystko łatwiej było coś zrobić niż gdybym już za nimi stał.
    Ale pierwszy ... raczej nie widzę problemu. Należy być przygotowanym na
    różne sytuacje.