  • Date: Fri, 20 Nov 2009 09:51:32 +0100
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: z PC do TV - po wifi

    a...@p...pl pisze:
    > http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=GUW2015VKIT-
    DT&AID=10439518&CJPID=1412508&cm_pla=1412508&cm_cat=
    1357845&cm_ven=CJ

    > transmisja video do monitora/tv po wifi
    >

    > a moje pytanie: mam notebooka, co nie ma wyjscia s-video. Czy na
    > wyjsciu VGA jest sygnal video co mozna byloby podlaczyc wprost do TV
    > (composite lub s-video)? A moze jest jakis taki podobny konwerter co z
    > usb/firewire zrobilyby s-video.
    >
    > czyli podlaczam cos pod usb a na wyjciu byloby video.

    aby wykorzystać wy vga do podłaczenia tv crt potrzebny jest konwerter,
    ponieważ są tam trzy kolory lecz inne częstotliwości.
    jak znajde schemat lub link to podeśle.
    drugi sposób to konwerter przerabiający sygnał rgb z kompa
    na sygnał cvbs pal, też są do kupienia
    > http://sklep.delta.poznan.pl/konwerter-ax-2000-pc-tv
    _c340_p3429.html

    --