  • 1. Data: 2009-11-20 08:42:45
    Temat: z PC do TV - po wifi
    Od: a...@p...pl

    http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=GUW2015VKIT-
    DT&AID=10439518&CJPID=1412508&cm_pla=1412508&cm_cat=
    1357845&cm_ven=CJ

    transmisja video do monitora/tv po wifi

    a moje pytanie: mam notebooka, co nie ma wyjscia s-video. Czy na
    wyjsciu VGA jest sygnal video co mozna byloby podlaczyc wprost do TV
    (composite lub s-video)? A moze jest jakis taki podobny konwerter co z
    usb/firewire zrobilyby s-video.

    czyli podlaczam cos pod usb a na wyjciu byloby video.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-11-20 08:51:32
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > usb/firewire zrobilyby s-video.
    >
    > czyli podlaczam cos pod usb a na wyjciu byloby video.

    aby wykorzystać wy vga do podłaczenia tv crt potrzebny jest konwerter,
    ponieważ są tam trzy kolory lecz inne częstotliwości.
    jak znajde schemat lub link to podeśle.
    drugi sposób to konwerter przerabiający sygnał rgb z kompa
    na sygnał cvbs pal, też są do kupienia
    > http://sklep.delta.poznan.pl/konwerter-ax-2000-pc-tv
    _c340_p3429.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-11-20 08:52:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >

    > a moje pytanie: mam notebooka, co nie ma wyjscia s-video. Czy na
    > wyjsciu VGA jest sygnal video co mozna byloby podlaczyc wprost do TV

    Kazdy zewnetrzny tuner komputerowy tv tak dziala, ze pozwala wyswietlic na
    monitorze (oraz tv) zarówno cos co dostal na wejsciach zwyklych (w przypadku
    mojego s-video lub rca), jak i vga.
    Czyli z tym nie powinno byc problemu.

  • 4. Data: 2009-11-20 08:54:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > jak znajde schemat lub link to podeśle.
    > drugi sposób to konwerter przerabiający sygnał rgb z kompa

    Swój tuner kupowałem gdzieś za 150 zł kilka lat temu.
    Jak ktoś zainteresowany to mogę tanio sprzedać, bo już mi jest zbędny
    (monitor nie chce obsługiwać częstotliwości 50Hz, a poza tym telewizorów w
    domu przybyło).

  • 5. Data: 2009-11-20 09:00:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > a moje pytanie: mam notebooka, co nie ma wyjscia s-video. Czy na
    > wyjsciu VGA jest sygnal video co mozna byloby podlaczyc wprost do TV

    Pisze o takim tunerze:
    http://ale.gratka.pl/ogloszenie/2386605_digital_pc_t
    v_box_sm_318l.html

    Sprzedam rzecz jasna taniej niz na tym ogloszeniu.

  • 6. Data: 2009-11-20 09:51:20
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    pawell32 pisze:
> [...]
    > jak znajde schemat lub link to podeśle.
    > drugi sposób to konwerter przerabiający sygnał rgb z kompa

    Lamerstwo. Już pisałem, że z dowolnego wyjścia RGB można całkowicie
    programowo puścić sygnał VHF, nawet w formacie DVB-T. Tym bardziej można
    generować sygnał S-Video czy Composite. A więc zamiast wydawać pieniądze
    na nowy hardware, trzeba zlutować prostą przejściówkę i zainwestować w
    software ujawniający możliwości istniejącego hardware.

  • 7. Data: 2009-11-20 10:41:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    >>> http://sklep.delta.poznan.pl/konwerter-ax-2000-pc-tv
    _c340_p3429.html

    > Lamerstwo. Już pisałem, że z dowolnego wyjścia RGB można całkowicie
    > programowo puścić sygnał VHF,

    to ciekawe, może podzielisz się wiedzą jak programowo bez modulatora
    zrobić z wy vga sygnał w.cz. w paśmie vhf.
    było by dobre, wetknąłbym antene do wy vga i odebrał w dowolnym tv

  • 8. Data: 2009-11-20 11:47:40
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

> [...]
    > na nowy hardware, trzeba zlutować prostą przejściówkę i zainwestować w
    > software ujawniający możliwości istniejącego hardware.

    Lamerstwo ty uprawiasz. Jak chcesz puscic preset Mhz z modulacja na
    wyjsciu VGA???? Sclaczki na wyjsciu ci tego nie przepuszcza. Super
    byloby wetknac antene do VGA. ale przykro mi, to technicznie niezmozliwe.

    Jingiel

  • 9. Data: 2009-11-20 11:58:18
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

> [...]
    > na nowy hardware, trzeba zlutować prostą przejściówkę i zainwestować w
    > software ujawniający możliwości istniejącego hardware.

    Lamerstwo ty uprawiasz. Jak chcesz puscic kilkaset Mhz z modulacja na
    wyjsciu VGA???? Scalaczki na wyjsciu ci tego nie przepuszcza. Super

  • 10. Data: 2009-11-20 11:59:38
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@t...much.spam> napisał w wiadomości
    > Lamerstwo. Już pisałem, że z dowolnego wyjścia RGB można całkowicie
    > programowo puścić sygnał VHF, nawet w formacie DVB-T.

    Pod Windowsem? Podaj link do takiego softu, potestujemy. :-)