-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
Date: Thu, 21 Jan 2010 03:51:00 +0100
Organization: -
Lines: 28
Message-ID: <p...@4...com>
References: <o2d7ysrmjflf$.dlg@jakistammid.com> <hj4ug1$b1f$1@newsread1.aster.pl>
<hj5648$iqg$1@news.dialog.net.pl> <hj5d6b$fv8$1@achot.icm.edu.pl>
<hj6lc1$b49$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264042256 11057 82.143.187.50 (21 Jan 2010 02:50:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 02:50:56 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248802
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 20 Jan 2010 11:19:45 +0100, Tomasz Finke wrote:
>Maciej Browarczyk pisze:
>> Fantastycznie, to prawie stale 4x4, prawie tak jak Rav4.
>
>Niektórzy uważają, że prawdziwe 4x4 to są dopiero sztywne mosty,
>blokady wszystkich dyfrów i snorkel ;-) W Subaru możesz sobie
>wybrać stałe 4x4 plus reduktor przy ręcznej skrzyni albo płynny
>rozdział mocy przy automacie, ale w każdej wersji tylne koła są
>zawsze napędzane.
Czy ten "plynny rozdzial mocy" to taki marketingowy eufemizm na
zablokowany dyfer ?
Nie bardzo sobie wyobrazam zmienne sterowanie rozdzialem momentu, tzn
owszem - jest pare pomyslow, ale wszystkie raczej dosc kosztowne i w
produkcji i w eksploatacji ..
>Zresztą Rav4 też były produkowane w wersji z
>centralnym mechanizmem różnicowym i stałym napędem na 4 koła.
Ale blokowanym czy nie ? Zeby sie nie skonczylo "jak jedno kolo jest
do d*, to caly naped jest ..."
Co prawda dzis ASR/TCS potrafi to naprawic.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.10 07:42 Tomasz Finke
- 21.01.10 08:55 Tadeusz
- 22.01.10 08:08 Jacek
- 26.01.10 11:51 jacek2v
Najnowsze wątki z tej grupy
- Serwis Kii w Warszawie
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
Najnowsze wątki
- 2025-11-14 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-11-14 zagadka pneumatyczna
- 2025-11-14 Serwis Kii w Warszawie
- 2025-11-14 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Consultant
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultant
- 2025-11-14 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-14 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-14 Zabójstwo dzika
- 2025-11-13 SO postępowanie cywilne rejestrowe
- 2025-11-13 miesiąc z 5G i wifi calling
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei