  • Data: 2017-02-24 21:46:16
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2017 o 20:51, Manik pisze:

    > Ty jesteś tak głupi, że nawet tego ustawa nie przewiduje.
    >
    > Jeżeli na poprzecznej mieli czerwone ,
    > to razem z zieloną warunkową (blaszaną) paliło się
    > zielone i strzałka była w tym momencie bez znaczenia.

    Miałem ci już nie odpowiadać, ale napiszę dla postronnych.

    Jak się skręca na zielonej strzałce, to znaczy że piesi na drodze w
    którą skręcasz mają czerwone - przynajmniej w tych "klasycznych"
    zielonych strzałkach.

    Co jest sytuacją bezpieczniejszą niż skręt na swoim zielonym, bo łatwiej
    dojrzeć biegacza czy rowerzystę z boku niż z tyłu.

    A ty Maniek ić spać. Nikt tu z takim pajacem jak ty nie będzie
    dyskutował. Ponieważ nie sądzę, żeby ktoś wczoraj odkrył usenet, to
    obstawiam, że jesteś jakimś starym użytkownikiem pod nowym nickiem (i
    być może IP - nie chce mi się sprawdzać), który postanowił sobie
    potrolować. A teraz zdychaj z głodu;)

    Shrek