  • 1. Data: 2020-01-23 09:32:19
    Temat: zima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jest zima to musi byc slisko

    S7 pod Kielcami
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-potezny-karam
    bol-na-s7-kolo-kielc-wpadlo-na-siebie-16-aut-sa,nId,
    4283072

    krajowka pod Swidnica
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-potezny-karam
    bol-na-dolnym-slasku-rozbilo-sie-25-aut-wyglada,nId,
    2347364

    ten ostatni ciekawszy
    "Golf, który jechał z góry, wpadł w poślizg. Wjechał na mój tor jazdy.
    Widziałem, co się dzieje. Stanąłem... Golf odbił się ode mnie i stanął
    w poprzek. Dobijały do niego kolejne auta"

    Cos w rodzaju "ale urwal" ?

    J.

  • 2. Data: 2020-01-24 11:57:39
    Temat: Re: zima
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Cos w rodzaju "ale urwal" ?

    raczej snieg vs gololedz

    PS tam byly stare mietki z napedem na tyl a tu polegl golf IV, fotki niby sa ale
    ciekawe czy czasem nie na letnich jechal