  • 1. Data: 2012-05-04 20:40:24
    Temat: Relingi na samochodzie
    Od: s...@g...com

    Marzy mi sie skoda octavia combi.
    Ma jeden feler - relingi.
    Miałem okazje zrobić nieswoją parę razy trase Toruń-Kraków i jestem w tym samochodzie
    zakochany tylko że przy predkości +- 100 km/h "słyszę" cały czas wiatr na relingach.
    Coś z tym egzemntlarzem było nie tak czy "one" tak mają.

  • 2. Data: 2012-05-04 21:33:59
    Temat: Re: Relingi na samochodzie
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    Marzy mi sie skoda octavia combi.

    A jak z kręgoslupem ?
    Ponoć w oktawce fotele są mało udane bo reszta całkiem niezła.

  • 3. Data: 2012-05-04 22:15:28
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > A jak z kręgoslupem ?
    > Ponoć w oktawce fotele są mało udane bo reszta całkiem niezła.

    są bardzo udane. wiem co piszę po paru chorwacjach.

    kor_nick (boniekk)

  • 4. Data: 2012-05-04 22:20:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-04 22:15, kor_nick pisze:

    > są bardzo udane. wiem co piszę po paru chorwacjach.

    sa nie udane - cos jak deska obita szmata.
    wiem co pisze po paruset km jazdy Octavia i paru Chorwacjach w fotelach
    'francuskich' ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2012-05-04 22:29:22
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-05-04 20:40, s...@g...com pisze:
> [...]
    relingach.
    > Coś z tym egzemntlarzem było nie tak czy "one" tak mają.

    chyba tak mają-jechałem raz z kolegą (ocavia II) i też szumiało, nie
    wiem, czy od relingów, ale szum powietrza był wyraźnie słyszalny.

    pozdro,
    W.

  • 6. Data: 2012-05-04 22:30:47
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 4 maja 2012 21:33:59 UTC+2 użytkownik rz napisał:
    > Marzy mi sie skoda octavia combi.
    >
    > A jak z kręgoslupem ?
    > Ponoć w oktawce fotele są mało udane bo reszta całkiem niezła.

    Mam 193 cm.
    Od czerwca do grudnia 2011 cotydzień Kraków-Toruń-Kraków jeździłem praktycznie samą
    octavią tylko że sedan i w tej klasie cenowej uważam że nie ma lepszego auta.
    Chociaż fakt że jak było ciepło to by sie przydały jakies wentylowane siedzenia No i
    jak brałem żone teściową i syna to 100 KM to trochę mało ale z drugiej strony 900+ km
    na jednym baku też ma swoje zalety.

  • 7. Data: 2012-05-04 22:31:54
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > sa nie udane - cos jak deska obita szmata.
    > wiem co pisze po paruset km jazdy Octavia i paru Chorwacjach w fotelach
    > 'francuskich' ;)

    no cóż, ile pleców i dupek - tyle opinii :)

  • 8. Data: 2012-05-04 22:35:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-04 22:31, kor_nick pisze:

    > no cóż, ile pleców i dupek - tyle opinii :)

    Ja się jak najbardziej przychylam do opinii, że przy fotelach
    i zawieszeniu francuskim to jest to "deska obita szmata" :)

  • 9. Data: 2012-05-04 23:00:02
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    relingach.
    > Coś z tym egzemntlarzem było nie tak czy "one" tak mają.

    witam
    co prawda nie w octavi ale w golfie V różnic w hałasie między hb a kombi
    nie zauważyłem. Natomiast jeśli palcem podczas jazdy docisnąłem
    uszczelkę w prawym górnym rogu w oknie kierowcy to zdecydowanie było w
    aucie ciszej (ten róg co jest nad uchem kierowcy). w Aso usłyszałem że
    tak jest i drzwi nie da się lepiej spasować. Po jakimś czasie się
    przyzwyczaiłem. Obecnie w VI ciut lepiej ale nadal j/w.
    A może podejdą relingi z A4 one są takie nisko profilowe i chyba na
    całej długości przylegają do dachu. Albo wyrzuć je w cholerę.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 10. Data: 2012-05-04 23:48:18
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Ja się jak najbardziej przychylam do opinii, że przy fotelach
    > i zawieszeniu francuskim to jest to "deska obita szmata" :)

    możliwe że zależy to od indywidulanych upodobań, kiedyś jechałem meganką do
    Belgii, wyszedłem połamany, z octawią nie mam takich problemów, czy to na
    urlopie (18 godzin) czy w pracy (4-5 godzin) - wysiadam i nic mnie nie boli.

    ale ok, być może francuskie mniej męczą, nie wiem, nie wypowiem się