  • 1. Data: 2021-03-22 11:15:17
    Temat: Downgrade nowego telefonu do Android 8
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Używam aplikacji, która nie działają z Androidem nowszym, niż 8.
    Chciałbym kupić nowy telefon i zrobić mu "downgrade" do starszego
    Androida. Czy da się tak? Jaki telefon będzie się nadawał (myślałem o
    OnePlus Nord)? Wiem, że gwarancja przepadnie.
    Jacek

  • 2. Data: 2021-03-22 13:05:29
    Temat: Re: Downgrade nowego telefonu do Android 8
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2021-03-22 o 11:15, Jacek pisze:
> [...]
    > Androida. Czy da się tak? Jaki telefon będzie się nadawał (myślałem o
    > OnePlus Nord)? Wiem, że gwarancja przepadnie.

    Sądzę, że aby w ogóle była możliwość instalacji Androida 8.0 (lub
    wcześniejszego) to najpierw na dany model ktoś musiałby taką wersję
    opublikować. OnePlus Nord miał premierę z Androidem 10, trudno mi sobie
    wyobrazić aby ktokolwiek przygotował wersję oprogramowania opartą o
    starszą wersję systemu.
    Może spróbuj spojrzeć na problem z innej strony - jeśli nie masz
    możliwości "obejścia" niekompatybilności, to może rozważ jakiś starszy
    model telefonu po prostu? Ja używam Samsunga Galaxy S7 którego ostatnia
    wersja androida to właśnie 8.0 i uważam, że dziś jest to nadal całkiem
    sprawny smartfon i zmienię go na nowszy pewnie dopiero jak padnie.
    Pytanie, czemu w ogóle chcesz zmienić aktualne urządzenie?

  • 3. Data: 2021-03-22 13:09:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-marca-2021 o 13:05, kosmos pisze:
    > Ja używam Samsunga Galaxy S7

    Amen

    Wpisujcie miasta ;-)

  • 4. Data: 2021-03-22 13:49:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.03.2021 o 13:05, kosmos pisze:
> [...]
    > sprawny smartfon i zmienię go na nowszy pewnie dopiero jak padnie.
    > Pytanie, czemu w ogóle chcesz zmienić aktualne urządzenie?
    Ja właśnie mam Galaxy S7, który teraz skończył 2 lata i zaczyna zdradzać
    objawy padania - na wyświetlaczu mam 1/3 obrazu bez zarzutu, a 2/3 jest
    lekko podkolorowane na czerwono i czasami zdarza mu się zawiesić.
    Bateria też nie trzyma już tak dobrze, jak nowa.
    A wiesz może, jakie telefony mają fabrycznie Androida 8.0 bez opcji, że
    sie mi zaktualizuje do wyższego, żeby nie kombinować tylko kupić nowy
    albo w miarę nowy telefon i mieć spokój na 2 lata?
    Jacek

  • 5. Data: 2021-03-22 15:30:54
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2021-03-22 o 13:49, Jacek pisze:
> [...]
    > sie mi zaktualizuje do wyższego, żeby nie kombinować tylko kupić nowy
    > albo w miarę nowy telefon i mieć spokój na 2 lata?

    Fabrycznie z 8.0 wychodził np. Galaxy S9, ale nie mam pewności czy dziś
    kupując nowy (nawet zaplombowany) masz gwarancję, że będzie z tą właśnie
    wersją... Być może w którymś momencie zaczęli wkładać do pudełek już
    zaktualizowane (choć tu można wierzyć, że da się zrobić downgrade).

  • 6. Data: 2021-03-23 13:09:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Androida. Czy da się tak? Jaki telefon będzie się nadawał (myślałem o
    >OnePlus Nord)? Wiem, że gwarancja przepadnie.

    A nie ma, luub nie bedzie update tej aplikacji ?
    Zeby sie nie okazalo, ze potem bedziesz pytal, jak zainstalowac nowy

    Kupilbym jakis uzywany stary - taniej, bez kombinowania ...

    J.

  • 7. Data: 2021-03-23 13:18:15
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 23.03.2021 o 13:09, J.F. pisze:

    > A nie ma, luub nie bedzie update tej aplikacji ?

    Niekiedy tak bywa. Sam używam takiej która wymaga 6 czy 7 i nowej wersji
    nie widać.
    > Zeby sie nie okazalo, ze potem bedziesz pytal, jak zainstalowac nowy ...

    W tę stronę zdecydowanie prościej.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 8. Data: 2021-03-23 13:23:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Niekiedy tak bywa. Sam używam takiej która wymaga 6 czy 7 i nowej
    >wersji nie widać.

    >W tę stronę zdecydowanie prościej.

    Przez pewien czas.
    A potem producent konczy support, i nie ma nowej wersji i/lub trzeba
    kombinowac.

    J.

  • 9. Data: 2021-03-23 13:58:26
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 23.03.2021 o 13:23, J.F. pisze:

    > Przez pewien czas.
    > A potem producent konczy support, i nie ma nowej wersji i/lub trzeba
    > kombinowac.

    Można zmienić smartfon.

  • 10. Data: 2021-03-24 00:11:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 6059ddab$0$507$6...@n...neostrada.pl

    > Przez pewien czas.

    () Galaxy Ace -- sprzedałem po roku
    () Monster -- potłukł się, spadając na wełniany
    dywan z wysokości ~pół metra
    () Overmax -- rozsypał się mechanicznie
    i zdechł akumulator
    () Asus -- popsuł się
    () Redmi -- mam dopiero nieco ponad 4 miesiące

    --