  • 1. Data: 2021-03-18 16:56:00
    Temat: Android 10 & Messenger
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Taka irytująca rzecz:
    jest kilka suwaków głośności (dzwonek, media, powiadomienia, system,
    rozmowy) i w zasadzie wszystko do ich poziomów się dostosowuje. Tak też
    było z Messengerem.
    Ale od pewnego czasu (chyba ponad 2 tygodnie) messenger bardzo głośno
    pika, tak, jakby głośność była ustawiona na full.
    Nie ma znaczenia wybór innego dźwięku w messengerze - tak samo głośno.

    Ki diabeł?
    Ktoś coś wie?

    Samsung S9+ / Android 10, poprawki aktualne

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2021-03-19 00:43:05
    Temat: Re: androSraka wer.10 i komunikator internetowy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-18 o 19:25, Vingador Perigoso pisze:
    > Adam wrote...
    >

    > Komunikatorów internetowych są dziesiątki....
    >
    > np.: https://bit.ly/2NuiGuy

    Ale nie chodzi mi tu o ustawianie przykładowo IMAP, CalDAV, NNTP czy
    innego IRCA.
    Smartfon jest dla mnie narzędziem pracy, a gówniany messenger dobrze się
    sprawdza do szybkiego wysyłania fotek i tekstu, np. logowanie do
    TeamViewera czy innego Anydeska.

    > Pierdoczysz o dzwonnicy w kościele, tyle że nie
    > wiesz, w którym kościele będziesz przeliczał
    > kulki różańca z twoimi kumami....

    Tutaj nie rozumiem.
    W religii katolickiej nie przelicza się kulek różańca.
    Przeliczało się w którejś z religii hinduistycznej.
    Ale to chyba NTG.

    BTW: jest jakaś alternatywa do messengera?
    Chodzi mi o wysyłanie fotek w wymiarze oryginalnym, tekst oraz
    natychmiastowe powiadomienie typu push.
    Nie lubię przerośniętych kobył, w których większość funkcji jest
    nieprzydatna i tylko wkurza człowieka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2021-03-19 10:51:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-19 o 08:09, Vingador Perigoso pisze:
    > Adam wrote...

    To jest nazwa własna komunikatora korzystającego m.in. z integracji z
    (przepraszam za brzydkie słowo) fejsbuka:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fa
    cebook.orca

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2021-03-21 21:30:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 00:43, Adam pisze:

> [...]

    Jesteś idiotą?
    Naprawdę nie widzisz, że ludziom wyciągasz ścierwo na wierzch?
    A na głośność uaktualnionego fejsbuka jest teraz chyba tylko jedna rada:
    całkowicie wyciszyć dźwięki systemu. Nic innego nie skutkuje,
    przynajmniej na razie...

    --
    -
    Akarm