  • 1. Data: 2021-10-05 23:50:04
    Temat: Repeater a temperatura
    Od: Mariusz Cysewski <t...@g...com>

    Witam. Niedawno kupiłem repeater Comfast CF-WR754AC. Wszystko działa jak powinno, z
    jednym wyjątkiem - bestia szybko się nagrzewa a nie ma niestety żadnego własnego
    systemu chłodzenia :(( Przejrzałem różne rankingi repeaterów ale w żadnym ani słowa o
    nagrzewaniu się tego sprzętu. Możecie polecić jakiś repeater bez problemu
    temperatury?
    Dzięki! Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-10-06 00:28:01
    Temat: Re: Repeater a temperatura
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 05/10/2021 22:50, Mariusz Cysewski wrote:
> [...]
    nagrzewaniu się tego sprzętu. Możecie polecić jakiś repeater bez problemu

    A co za problem, ze sie nagrzewa? Pracuje w granicach ustalonych przez
    producenta. Watpie ze sie spali nagle za 3 dni "bo sie nagrzewa".
    Zdejmij mu obudowe czy cos jak Ci to przeszkadza.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2021-10-06 00:52:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2021 14:50:04 -0700 (PDT), Mariusz Cysewski napisał(a):

> [...]
    nagrzewaniu się tego sprzętu. Możecie polecić jakiś repeater bez problemu

    Ja używam Draytek AP800, ale to AP a nie repeater.
    Jak to drayteki - stabilne jak skała.
    Z nowszych to oprócz Drayteków np. Ubiquiti, stabilność i parametry też jak
    skała.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2021-10-06 21:35:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:0228a7ad-2bc6-4e88-86f9-40f5410fee11n@googlegr
    oups.com>
    user Mariusz Cysewski pisze tak:

> [...]
    > nagrzewaniu się tego sprzętu. Możecie polecić jakiś repeater bez
    > problemu temperatury? Dzięki! Pozdrawiam

    W pracy montuje pcb z radiatorem, które producent
    opisuje jako pasywne ale dajemy i tak wiatraczki.

    Używałem tego bez wiatraczka no i nie spala się.
    Osiąga 60st.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2021-10-09 13:55:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.10.2021 o 23:50, Mariusz Cysewski pisze:
> [...]
    nagrzewaniu się tego sprzętu. Możecie polecić jakiś repeater bez problemu

    Napisz do producenta.