  • 1. Data: 2021-09-19 17:52:22
    Temat: MG 2550S -- cofanie czasu...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Wielofunkcyjne Urządzenie Strategiczne uczestniczy w eksperymencie
    zwanym cofaniem czasu... Otóż -- po ponad 40 miesiącach żywota to
    urządzenie ma zabrudzony/zapełniony pampers... (zwykle z czasem
    takie brudzenie/wypełnianie ustaje -- tu jest inaczej...)

    Nie pomagają: prośby, groźby, zaklęcia...

    Rozpatruję zakqp Canona G 3420... Niestety za 649 pln...
    Półtora roku temu (tamtej i tamtemu) Canona G 3411 wyceniono
    na 500 pln... DTP w Polsce kwitnie, więc ceny drukarek nie
    spadają... (i być może nie spadną, jak dojrzałe jabłka, zanim umrę...)

    Kto wie, jak nakłonić WUS MG 2550S do olania ;) pełności pampersa
    i spokojnego drukowania oraz skanowania?... W rachubę nawet wpełza
    ręczne czyszczenie tegoż... hm... zasobnika?... [szamba?]

    -=-

    Ostatecznie skaner nie jest konieczny (są przecież oczka smartfo_nowych
    kamer) ale brak WiFi jest wg mnie barierą, tedy chyba nie qpię drukarki
    Canona G 1420 za 399 pln... A może właśnie uczynię źle, wywalając aż
    249 pln na (zintegrowany skaner i WiFi)?...

    -=-

    Mogę rozpatrzyć zaqp innej drukarki atramentowe -- bratniej czy
    epso_nowej...

    -=-

    Póki co pocieszam się atramentówką HP wygrzebaną ze śmietnika przed
    kilku laty... Po ponad 3 latach bezczynności po prostu wydrukowała
    kilkadziesiąt stron A4... Później dolałem jej atramentu -- by mogła
    kontynuować... Nalałem dedykowany, rygorystycznie selekcjonowany
    atrament -- przeznaczony drukarkom Canona... ;)

    Innymi słowy:
    - zaprzeczam, jakoby atramentówki po paru tygodniach bezczynności
    miały zatkane dysze
    - zaprzeczam, jakoby atrament dedykowany Canonom nie nadawał się
    drukarkom HP

    Do WUS 2550S mam niemal nowy kartridż czarny (~3 razy napełniony
    strzykawką) i ponad 1/5 litra atramentu...

    -=-

    BTW... Ile to jest 1cm^3? Niby jasne -- 1000cm^3 to 1000ml i 1 litr?
    Ale czy na pewno?! Toż potęgowanie ma pierwszeństwo przed mnożeniem!
    Tedy zapis cm^3 należy zrozumieć jako 0.01m^3, czyli 10 litrów... ;)

    -=-

    Odpadają lasery, zwłaszcza polISIngowe...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.p \ ;', http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/....

  • 2. Data: 2021-09-22 00:58:42
    Temat: Re: MG 2550S -- cofanie czasu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" si7mbm$1m3u$...@g...aioe.org

    > Rozpatruję zakqp Canona G 3420... Niestety za 649 pln...

    Biedronka oferuje WUS za 199 pln spod zakazanego znaku HP...
    https://www.biedronka.pl/pl/product,id,248369,name,u
    rzadzenie-wielofunkcyjne-hp-deskjet-2710e
    Oferuje lub oferowała... W sklepie coś takiego wisiało we wtorek...
    Podobna wyglądem do Canonowskiego WUS 2550S...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2021-09-30 20:11:51
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 wrz 2021 o 17:52, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]

    > na 500 pln... DTP w Polsce kwitnie, więc ceny drukarek nie
    > spadają... (i być może nie spadną, jak dojrzałe jabłka, zanim umrę...)

    Okazuje się, że pieniądze drukowano Epsonami, czego dowód zamieszczam:

    https://abfoto.pl/catalog/product/view/id/10676/s/ur
    zadzenie-wielofunkcyjne-epson-ecotank-l3151/?AD_4422
    50&utm_source=ceneo&utm_medium=referral
    Po lewej, piąty dowód od dołu...

    [niby słusznie -- Epsony mają wyższą rozdzielczość niż Canony]

    Skoro tak sprawy się mają, znaczy, że drukarka Canona podrożała (G3411
    za 500 zł do G3420 za 649 zł) nie dlatego, że są dodrukowywane
    pieniądze, ale z innego powodu, czyli jednak prezes AGlapiński
    nie kłamie... ;)

    Co więcej -- drukowanie pieniędzy nie zwiększyło inflacji,
    bo akurat drukarka Epsona L3060 nie podrożała...

    https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/druka
    rki-i-urzadzenia-biurowe/urzadzenia-wielofunkcyjne/u
    rzadzenie-
    epson-ecotank-its-l3060

    > Mogę rozpatrzyć zaqp innej drukarki atramentowe -- bratniej czy
    > epso_nowej...

    Już raczej nie mogę... [wszystkie możliwości wyczerpują się kiedyś...
    nic nie trwa wiecznie?... dlaczego nie millennijnie?...]

    > Odpadają lasery, zwłaszcza polISIngowe...

    -=-

    Ostatni rok drukowania był koszmarnie kosztowny...
    - 30 zł atrament 19 września 2019 r.
    - 70 zł kartridż 03 kwietnia 2020 r.
    - 149 zł podrożała drukarka od wiosny 2020 r. do jesienie 2021 r.

    Nie miałbym tego problemu, gdybym w Carrefourze (chyba w 2018 r.) za
    70 zł kupił takie samo WUS 2550S lub podobne WUS z WiFi za 100 zł...

    -=-

    Nie miałbym tego problemu, gdybym nadgorliwie wcześnie nie kupił
    atramentu za 30 zł -- kupiłem zapas, kartridż był sprawny, więc
    nie chciałem kupować G3411 za 5 stówek...

    -=-

    Docieram ;) do wniosku, że do kartridży można lać dowolny atrament,
    także uniwersalny, kupowany w hipermarketach za raczej ;) nieduże
    pieniądze... Może nawet taki, który lany jest do wiecznych piór...

    -=-

    Ale czasu nie zdołam cofnąć -- drukarki makabrycznie podrożały...
    5.5% rok do roku to raczej tylko w GUS, nie na półkach...
    [za koszule płaciłem wczoraj 10 pln, choć jesienią 2019 r.
    płaciłem 5 pln, z których dostałem ze 35% keszbeki...
    na pocieszenie wczoraj dostałem wieszaki do koszul...]
    Jaruzelski, gdyby żył, zapewne cieszyłby się widokiem
    Najjaśniejszej PiS wydzierającej Polakom zaskórniaki...

    [ale Jaruzelski nie zmartwychpowstanie, nie cofnie czasu -- to nie
    WUS, cofające się do stadium niemowlęcego, rąbaniem w pampersy...]

    Mam nadzieję, że nie będzie powtórki z rozrywki, typu:
    pieniądz tańszy już od śmieci, milion poszedł bez gadania
    [to dopiero byłaby cofka... arty_styczna]
    -=-

    Dlaczego niemal nikt nie ostrzega przed pełnymi pampersami?!
    Kupując kartridżowy WUS, liczyłem się tylko z koniecznością
    dolewania atramentu i wymiany kartridża ~raz na dwa lata, nie
    zaś z potrzebą ;) przewijania... ;) W 2018 r. nie wziąłem pod
    uwagę możliwości tak drastycznego wzrostu cen...

    Zainwestowałem dziesiątki godzin w poznawanie tajników takiego WUS,
    ale do głowy mi nie przywędrowało, że prawdę pisał człek, który
    narzekał na to WU właśnie z powodu nienaprawialnego pampersa...
    Pamiętam tylko jeden wpis o pampersie z tamtego czasu -- wpis,
    który zignorowałem... Pozostali juserzy narzekali na krótki
    żywot małej dawki atramentu, jakby zapominając ;) o regularnych
    zastrzykach... [świeżej krwi?]

    Okazuje się, że jednak można rozwiązać problem przepełnienia bufora, ;)
    ale drTusz życzy sobie:
    - 70 zł za skasowanie_błędu
    lub
    - 150 zł za czyszczenie_pampersa+skasowanie_błędu...

    -=-

    Klasyka podboju...
    - początkowo zapewniasz o przyjaźni
    - następnie gromadzisz środki i zewnętrza potrzebne do podbicia
    - po czym najeżdżasz ofiarę, zapewniając iż tego nie czynisz
    - gdy nie możesz ukryć najazdu, twierdzisz, iż najechałeś,
    aby pomagać w obronie i chronić ;) przed najazdem
    - gdy i w te zapewnienia nikt nie wierzy, zauważasz,
    że tak wygląda świat, czyli zwycięża sprytniejszy,
    po czym mordujesz bezbronnego przeciwnika i przejmujesz
    jego dobytek... ;)
    Taktyka jest uskuteczniana od tysięcy lat...

    - komarzyca szuka miejsca dalekiego od śmiercionośnego ogona,
    delikatnie przysiada, miejscowo znieczula ofiarę, wbija
    igłę i ssie krew...

    [zupełnie jak kartridż -- wbijamy igłę w kartridż i kartridż ssie]

    -=-

    - przed wyborami
    - 500+ i inne socjale nie poskutkują inflacją
    - gdy pojawiła się inflacja
    - cel inflacyjny to 2.5% -- to zdrowa wartość,
    sprzyjająca dobrobytowi, do której trzeba dążyć
    - gdy inflacja przekroczyła 2.5%
    - cel inflacyjny to 1.5% do 3.5% -- na razie jest OK
    - gdy inflacja przekroczyła 3.5%
    - inflacja nie jest wynikiem niskich stóp
    - gdy inflacja przekroczyła 5.4%
    - inflacja warunkuje przyrost PKB, szkolnym błędem
    (popełnianym przez najbogatsze społeczeństwa świata)
    jest walka przeciwko inflacji...

    -=-

    Ep_sony mają piezoelektronikę; Braterskie mają bądź miewają:
    piezoelektronikę, schowki na papier i przyciski z miękkiego
    tworzywa; Canon G3420 ma wymienny pampers, który juser może
    wymienić we własnym zakresie -- wada to czy zaleta?...

    -=-

    https://www.money.pl/gospodarka/trzy-mieszkania-apar
    tament-w-sopocie-i-willa-z-basenem-majatek-glapinski
    ego-robi-wrazenie-6688043849538176a.html

    - Co z tego, że inflacja jest wysoka, skoro zarobki rosną znacznie
    szybciej?

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/zarobk
    i-w-spolkach-skarbu-panstwa-partia-i-spolki/f7z1w7d,
    79cfc278

    --