  • 1. Data: 2022-11-02 11:57:36
    Temat: Restor.pl - informacja
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    Witam,

    Dzwoniłem dzisiaj do Restor.pl bo nie odpowiadali na maile.

    Otóż dowiedziałem się, że w związku z ch...wą polityką podatkową
    obecnego nierządu firma jest w trakcie przenosin do Niemiec.

    Fajna firma , dobre rezystory.

    Od końca listopada zamiast restor.pl będzie restor.de.

    Z tego miejsca, gratuluję odważnej decyzji i mam nadzieję że jeszcze
    wiele firm pójdzie tym samym śladem zostawiając za sobą zaciągnięte
    przez Państwo długi.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 2. Data: 2022-11-02 14:28:12
    Temat: Re: Restor.pl - informacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Nov 2022 11:57:36 +0100, Adam Górski wrote:
> [...]
    >
    > Fajna firma , dobre rezystory.
    >
    > Od końca listopada zamiast restor.pl będzie restor.de.

    Strona akurat moze zostac.

    > Z tego miejsca, gratuluję odważnej decyzji i mam nadzieję że jeszcze
    > wiele firm pójdzie tym samym śladem zostawiając za sobą zaciągnięte
    > przez Państwo długi.

    No coz, Nowy Burdel troche zmienil, ale:
    -kto byl włascicielem firmy? Jakies Niemce?
    -a co z pracownikami? Przenoszą sie z Krakowa do Niemiec?
    Ukraincom wszystko jedno? :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-11-02 15:20:39
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Strona akurat moze zostac.

    Rozmowca twierdził żeby szukać pod restor.de pod koniec listopada.

    > No coz, Nowy Burdel troche zmienil, ale:
    > -kto byl włascicielem firmy? Jakies Niemce?

    Moim zdaniem, polska firma.

    > -a co z pracownikami? Przenoszą sie z Krakowa do Niemiec?
    > Ukraincom wszystko jedno? :-)
    >
    > J.

    Podobno przenoszą wszystko.
    Cokolwiek by to znaczyło.
    Tak twierdził rozmówca.

    pozdrawiam

    Adam Górski

  • 4. Data: 2022-11-02 15:34:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Górski napisał:

    > Rozmowca twierdził żeby szukać pod restor.de pod koniec listopada.

    Poszukałem już teraz. Domena aktywna od lat, przekierowuje na stronę
    innej domeny. Jakaś firma z branży medycznej.

    > Moim zdaniem, polska firma.

    Państwo Cieślińscy, łatwo znaleźć w rejestrach.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2022-11-02 18:25:47
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Adam Górski napisał(a):

    > Od końca listopada zamiast restor.pl będzie restor.de.

    Nie idą czasem na emeryturę? Firma z l. 90.

    Przy okazji góglowania trafiłem na takie coś. Nie widzę w ofercie rezystorów
    precyzyjnych,
    raczej masówka tego na czym idzie zarobić.
    https://krak-old.pl/produkcja-podzespolow-elektronic
    znych/

    I :
    https://pracownia-proton.pl/grafiki/realizacje_dekad
    a.JPG
    +
    https://pracownia-proton.pl/omnie.html

    Na ile ich pisy dobiły tego nie wiem, stawiam raczej na śladowe zapotrzebowanie.

    > Fajna firma , dobre rezystory.

    W l. 90 jak słucham/czytam ludków rynek PL wchłaniał każdą ilość podzespołów
    tym bardziej że PL sporo produktów wypychała na wschód. Później zrobiło się coraz
    ciaśniej,
    a dziś? Zastój.

    > będzie restor.de.

    Może będzie, może nie będzie.

    Nie da się wygóglać wieku właścicieli, więc ciężko powiedzieć
    czy idą w optymalizacje/sprzedaż "patentów" niemcowi (bywają takie przypadki) czy na
    emeryturę.