  • 1. Data: 2019-02-11 22:48:50
    Temat: Rok ważności konta
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Telefon na kartę. Rok ważności konta. Rzekomo doladowalam
    natychmiastowym przelewem bankowym o 1 dzień za późno. Żadnego
    komunikatu nie dostałam i za parę dni wyłączyli mi telefon, dostępne
    były tylko telefony alarmowe. Nikt do mnie nie mógł zadzwonić. Ponadto
    przez parę dni pożarło mi 30 zł, potem 5 zł doładowania.
    Skoro jest rok ważności konta to telefon nie powinien być wyłączony i
    połączenia przychodzące powinnam otrzymywać? To jest bardzo ważne dla
    mnie pytanie.
    Dawniej miałam abonament w Orange, a tu, na kartę dałam się wrobić
    cwaniakom.

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-02-11 23:01:39
    Temat: Re: Rok ważności konta
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 0:52, LordBluzg(R) pisze:

    > Przycwaniakowałaś i kucha :]
    > Trzeba było wcześniej :]

    Zawsze doładowywałam dużo wcześniej. Teraz doładowałam jak mi pieniądze
    na konto przyszły. Doladowanie miałam od 16-go, a chcieli już 13-go?

    --
    animka

  • 3. Data: 2019-02-11 23:52:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 22:48, Animka pisze:
    > 1 dzień za późno.
    > dałam się wrobić
    > cwaniakom.

    Przycwaniakowałaś i kucha :]
    Trzeba było wcześniej :]

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 4. Data: 2019-02-12 00:18:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 23:01, Animka pisze:

    > Zawsze doładowywałam dużo wcześniej.
    Zawsze? Teraz nie było zawsze. Było za późno :]

    Spróbuj kiedyś spóźnić się na pociąg i 1 dzień :)
    Nazwiesz pociąg cwaniakiem?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 5. Data: 2019-02-12 11:23:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Feb 2019 23:48:50 +0200, w <q3su4t$d1s$1@node2.news.atman.pl>, Animka
    <a...@t...nieja.idm.pl> napisał(-a):

> [...]
    > mnie pytanie.
    > Dawniej miałam abonament w Orange, a tu, na kartę dałam się wrobić

    Ściemniasz.

  • 6. Data: 2019-02-12 11:28:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 11:23, r...@k...pl pisze:

    > Ściemniasz.

    Ona wierzy w to co pisze, a że pisze głupstwa, bo nie ogarnia
    otaczającej jej prostej rzeczywistości... Taka jest Animka, trudno się
    śmiać z czyjegoś niedołęstwa.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-02-12 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Zawsze doładowywałam dużo wcześniej. Teraz doładowałam jak mi
    > pieniądze na konto przyszły. Doladowanie miałam od 16-go, a chcieli
    > już 13-go?

    Zyjesz od pierwszego do pierwszego i zeby oplacic komórke to musisz na
    przelew czekac? wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 8. Data: 2019-02-12 13:07:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Zyjesz od pierwszego do pierwszego i zeby oplacic komórke to musisz na
    > przelew czekac? wow...

    Na dodatek ładuje raz do roku, a potrzebna kwota doładowania to 5zł :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-02-12 13:36:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 12:23, r...@k...pl pisze:

    > Ściemniasz.

    Nie. Po co bym to pisała? Szkoda by było czasu.

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-02-12 13:38:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 12:28, Liwiusz pisze:

    > Ona wierzy w to co pisze, a że pisze głupstwa, bo nie ogarnia
    > otaczającej jej prostej rzeczywistości... Taka jest Animka, trudno się
    > śmiać z czyjegoś niedołęstwa.

    Nie będę Ci tu dowodów, dokumentów przesyłała. Życzę podobnej przygody
    cyniku.

    --
    animka