  • 51. Data: 2019-02-14 16:04:02
    Temat: Re: Rok ważności konta
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-14 o 13:47, r...@k...pl pisze:

    > I mnie pasuje -- gdzie taką dostać?

    W Orange.
    Przecież napisałem o tym kilka postów wcześniej: 12-02-2019 o godzinie
    22:19.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 52. Data: 2019-02-14 23:44:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Feb 2019 16:04:02 +0100, w <5c658363$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > W Orange.
    > Przecież napisałem o tym kilka postów wcześniej: 12-02-2019 o godzinie
    > 22:19.

    To wiem. Ale nie informują o tym wprost.
    Przeniosłem jeden numer na próbę -- zobaczymy.

  • 53. Data: 2019-02-16 18:39:21
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Nie. Nie jestem "wybrany".
    > To jest standardowa oferta, dla każdego.

    Możesz podać szczegóły? Ja płacę 3 zł na miesiąc, ale nie ma w tym
    bajtów. No i no limit tylko do sieci.

    --
    Grzexs

  • 54. Data: 2019-02-21 12:48:28

    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > W Orange.
    > Przecież napisałem o tym kilka postów wcześniej: 12-02-2019 o godzinie
    > 22:19.

    Ale widzę, że Love jest tylko w ofercie pakietowej -- czy niedowidzę?