  • 11. Data: 2019-02-12 13:42:18
    Temat: Re: Rok ważności konta
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 13:59, Budzik pisze:

    > Zyjesz od pierwszego do pierwszego i zeby oplacic komórke to musisz na
    > przelew czekac? wow...

    Zawsze robię wszystkie przelewy jak mi wpłyną pieniądze na konto.
    Ty masz wyplatę codziennie? Skąd ja moglam wiedzieć, że rzekomo za późno
    doładowywuję kartę?

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-02-12 13:47:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 14:07, Liwiusz pisze:

    > Na dodatek ładuje raz do roku, a potrzebna kwota doładowania to 5zł :)

    Cyniku, nie wmawiaj komuś tego co Ty sam robisz.
    Doładowanie miałam na 25 zł. W banku nie było opcji do wybrania 25 zł.
    tylko 30 zł. więc doładowywałam na 30 zł. Jak mi wyłączyli telefon, a
    musiałam gdzieś szybko w tym czasie zadzwonić to doladowałam przez bank
    jeszcze na 5 zł.
    Nie tłumaczę Ci się tylko wyjaśniam łopatologicznie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-02-12 15:06:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 13:38, Animka pisze:

    > Nie będę Ci tu dowodów, dokumentów przesyłała. Życzę podobnej przygody
    > cyniku.

    Hmm, ja nie widzę problemu. Można zadzwonić do operatora i przywracają
    numer :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 14. Data: 2019-02-12 16:02:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-11 o 22:48, Animka pisze:
> [...]
    > mnie pytanie.
    > Dawniej miałam abonament w Orange, a tu, na kartę dałam się wrobić

    Nie stać mnie / nie mogę sobie pozwolić na problemy z działaniem
    telefonu. TELEFONU anie jakiegoś neta czy jutuba czy fejsbuka.
    Dlatego płacę abonament. DROŻEJ?
    Zapytajcie Animki ile zaoszczędziła.
    Że to Animka i tylko ona ma takie problemy?
    Ręka do góry kto nigdy niczego nie zapomniał. A druga ręka jeśli systemy
    zawsze działały poprawnie :-)

  • 15. Data: 2019-02-12 16:57:06
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 12.02.2019 o 13:38, Animka pisze:

    > Nie będę Ci tu dowodów, dokumentów przesyłała. Życzę podobnej przygody
    > cyniku.

    Animko, Animko, spokojnie. nikomu się tłumaczyć nie musisz. Ale u nas to
    troszkę inaczej wygląda. Doładowanie (albo jak w moim przypadku nowa
    karta) za 5zł + sms daje rok ważności konta na dzwonienie i nieco więcej
    czasu na odbieranie. Ja na nieużywanym numerze mam 267/297dni. Więc albo
    miałaś kartę w szafie ( czytaj w dupie) i krzywda Ci się nie stała, albo
    przez co najmniej 30 dni ani razu do nikogo nie dzwoniłaś, co też dla
    nas wydaje się mało prawdopodobne. Jakbyś niedawno doładowała i coś Ci
    pożarło, to by nie było problemu z rokiem ważności konta. Więc nie dziw
    się że mamy problem w danie wiary temu co piszesz. A ostrzeżenie aby
    pamiętać o simach leżakach - jak najbardziej cenne. dziękuję,
    sprawdziłem. Byłym wdzięczny jakbyś mi przypomniała za 266 dni

    ToMasz

  • 16. Data: 2019-02-12 20:10:01
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 16:06, LordBluzg(R) pisze:
    > Hmm, ja nie widzę problemu. Można zadzwonić do operatora i przywracają
    > numer :)

    Nie chcę. Pierwszy raz ktos mi zrobił takie świństwo. Na dodatek
    podsłuchując moje połączenie, żeby w odpowiednim momencie wyłączyć mi
    telefon. Byłam na 9 miejscu w kolejce oczekujących i jak kobieta w
    rejestracji przychodni odebrała telefon i zaczęłyśmy rozmowe to mnie typ
    wyłączył telefon. Potem, po doładowaniu za 5 zł zadzwoniłam do tego
    operatora i zapytałam dlaczego w tak bezczelny sposób wyłączono mi
    telefon. Potem jeszcze raz zadzwoniłam gdzieś i byłam 5 w kolejce. Jak
    już zaczęlam rozmawiać to ten typ znowu wyłączył mi telefon. Te 30 zł,
    które sobie wzięli (odjęłam 5 zł.) potraktowałam jako jałmużnę dla
    nieuczciwego operatora sieci.

    Włożyłam do telefonu kartę innego operatora sieci.

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-02-12 21:15:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 22:24, LordBluzg(R) pisze:

    > Teraz będą Cię śledzić na ulicy, bo znają Twoje IMEI i wepchną Cię pod
    > samochód ze złości :)

    Kto? Skąd wiesz? Mam się bać wychodzić z domu? Może w obstawie ochroniarza?

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-02-12 21:24:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 20:10, Animka pisze:

    > Nie chcę.

    No to nie :)

  • 19. Data: 2019-02-12 22:19:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-12 o 16:02, z pisze:

> [...]
    > Że to Animka i tylko ona ma takie problemy?
    > Ręka do góry kto nigdy niczego nie zapomniał. A druga ręka jeśli systemy

    Jeśli komuś jest telefon potrzebny, to choćby zapomniał doładować, nie
    będzie problemu. Bo doładuje, jeśli tylko poczuje nagłą potrzebę
    telefonowania.
    Jeśli komuś telefon jest niepotrzebny, to nie musi doładowywać. Płacenie
    za kartę w aparacie leżącym w szufladzie byłoby całkiem nielogiczne.
    Ja teraz mam swoją kartę w Orange Love za 10 zł miesięcznie, a żonie co
    miesiąc muszę zapewnić 9,90 zł w a2. Kilka razy zapomniałem, jedyną
    konsekwencją było brak wychodzących do chwili doładowania, czyli
    najdłużej przez kilka godzin.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2019-02-12 22:44:49
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 0:36, r...@k...pl pisze:

    > Adres znają. A jak ich wkurzyłaś? Mogą wpaść z pretensjami, że przeszłaś do
    > innego operatora. Oni to nie przelewki, są gorsi niż mafia.

    No to pocieszyłeś mnie, bo byłam już trochę dobita i nie chcialabym się
    w depresję wpędzić. Było już tak, że jakiś ze złotymi zębami skrącał,
    kiedy przechodziłam przez pasy na zielonym świetle. Gdyby nie wyskoczył
    przede mnie pewien wysoki i z refleksem gentelmen, to tamten by mnie
    przejechał. Gentelmen doskoczył i połozył mu się na masce.

    --
    animka