  • 41. Data: 2019-02-13 18:54:15
    Temat: Re: Rok ważności konta
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Nic dziwnego. Kto by czytał własne posty ;-DDDD

    Się turlam... :)

    --
    Grzexs

  • 42. Data: 2019-02-13 20:16:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-13 o 16:02, z pisze:

    > Hmmm... Dla mnie ważne jest też odbieranie. Zlecenie czy nowy etat może
    > przelecieć koło nosa. Na to nie mogę sobie pozwolić. O przypadkach
    > losowych nie ODPUKAĆ nie wspominając.
    > "potrzeba dzwonienia" jest zbyt błaha.

    Jeśli naprawdę zupełnie się nie orientujesz w taryfach operatorów, to
    przyjmij do wiadomości, że odbierać można jeszcze długo po wyczerpaniu
    środków na karcie.
    A to "długo" nie oznacza sekund, minut, godzin, dni, a nawet tygodni. :)

    > Powiedzmy że oszczędzasz na żonie 20 zł miesięcznie.  ;-)

    Nie oszczędzam na żonie. Skąd takie idiotyczne przypuszczenie?

    > Na czym jeszcze oszczędzasz?
    > Jak wychodzisz z mieszkania wyłączasz Wifi, listwy i ładowarki USB?
    >
    > Nie szkoda Ci życia? ;-)

    Odnoszę wrażenie, że się ośmieszasz. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 43. Data: 2019-02-13 22:24:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-13 o 20:16, Akarm pisze:

    > A to "długo" nie oznacza sekund, minut, godzin, dni, a nawet tygodni. :)

    A oddzwonisz? ;-)

    > Odnoszę wrażenie, że się ośmieszasz. :D

    Skoro wystarcza Ci 10 zł i lubisz dziadować doładowaniami kiedy
    prawdziwy nolimit kosztuje 25-30 zł to telefon nie jest Ci aż tak potrzebny.
    Śmieszno? ;-)

  • 44. Data: 2019-02-13 23:05:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-13 o 22:24, z pisze:

    > A oddzwonisz? ;-)

    Przypomnę mój wcześniejszy wpis:
    "Jeśli komuś jest telefon potrzebny, to choćby zapomniał doładować, nie
    będzie problemu. Bo doładuje, jeśli tylko poczuje nagłą potrzebę
    telefonowania.
    Jeśli komuś telefon jest niepotrzebny, to nie musi doładowywać. Płacenie
    za kartę w aparacie leżącym w szufladzie byłoby całkiem nielogiczne".

    > Skoro wystarcza Ci 10 zł i lubisz dziadować doładowaniami kiedy
    > prawdziwy nolimit kosztuje 25-30 zł to telefon nie jest Ci aż tak
    > potrzebny.
    > Śmieszno? ;-)

    Płacę 10 zł miesięcznie za rozmowy bez ograniczeń na stacjonarne i
    komórkowe, za nielimitowane wiadomości tekstowe i obrazkowe, za 5 GB
    danych, po przekroczeniu prędkość spada - jest to tzw. lejek. Dlaczego
    miałbym płacić 25-30 zł? Tylko kompletny idiota tak może robić.
    Mojej żonie wystarczają rozmowy bez ograniczeń na stacjonarne i
    komórkowe za 9,90 zł miesięcznie. SMS, MMS, dane - ma dodatkowo płatne i
    roczna suma opłat nie przekroczyła jeszcze 2 zł.
    Jednak naprawdę się ośmieszasz. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 45. Data: 2019-02-14 09:53:57
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-02-13 o 22:24, z pisze:

    > Skoro wystarcza Ci 10 zł i lubisz dziadować doładowaniami kiedy
    > prawdziwy nolimit kosztuje 25-30 zł to telefon nie jest Ci aż tak
    > potrzebny.

    Co rozumiesz pod sformułowaniem "dziadować doładowaniami"? Bo mam
    wrażenie, że uważasz iż KONIECZNOŚĆ wnoszenia opłaty co miesiąc uważasz
    za bardziej nobilitującą niż MOŻLIWOŚĆ wnoszenia opłaty co miesiąc (przy
    tym ta druga nie tylko nie jest wymagana, ale i przy okazji jest niższa,
    a na dodatek można jednorazowo wpłacić więcej aby starczyło na dłużej
    niż miesiąc).
    Ja korzystam z oferty a2mobile i płacę 20 złotych co miesiąc - mam za to
    nielimitowane połączenia, SMS, MMS oraz internet (co prawda po iluś tam
    gigabajtach włącza się lejek, ale nigdy do niego nie dotarłem). Ponieważ
    doładowuję co miesiąc (przypomina mi o tym SMS od operatora), to można
    powiedzieć, że oprócz 20 PLN inwestuję też około 3 minut swojego czasu
    miesięcznie na wykonanie doładowania.
    Uważam, iż płacąc 25 PLN miesięcznie za "prawdziwy nolimit" i przy
    okazji wiążąc się na jakiś czas umową z operatorem wcale nie masz
    lepszej oferty niż ja. A ja dodatkowo za 48 godzin (w teorii oczywiście)
    mogę mieć numer przeniesiony do innego operatora gdyby obecny przestał
    mi odpowiadać, w najgorszym razie stracę 20 PLN.
    No i - co w dzisiejszych czasach chyba nie jest bez znaczenia - w razie
    jakiegoś ataku cyfrowego/oszustwa/błędu rozliczeniowego nie stracę
    więcej pieniędzy niż mam na koncie.
    Korzystam z oferty "na kartę" około dwóch lat i na dzień dzisiejszy nie
    widzę żadnego powodu, dla którego miałbym dopłacać do abonamentu.

  • 46. Data: 2019-02-14 10:12:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 09:53, kosmos pisze:

    > Co rozumiesz pod sformułowaniem "dziadować doładowaniami"? Bo mam

    To taka mentalność z końca lat '90, kiedy prepaidy były droższe i
    używały ich osoby nie mające zdolności na wzięcie abonamentu, głównie
    młodzież.

    Człowiek się zagapił, że teraz to abonamentowcy są ci mniej bystrzy i
    dający się kiwać finansowo przez operatorów, a pre-paid od abonamentu,
    oprócz niższej ceny i wygodniejszej oferty, niczym się nie różni
    (terminy ważności kont są tak długie, że zwykle częściej się płaci
    fakturę za abonament, niż doładowuje prepaida).

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2019-02-14 11:18:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Feb 2019 23:05:48 +0100, w <5c6494be$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Płacę 10 zł miesięcznie za rozmowy bez ograniczeń na stacjonarne i
    > komórkowe, za nielimitowane wiadomości tekstowe i obrazkowe, za 5 GB
    > danych, po przekroczeniu prędkość spada - jest to tzw. lejek. Dlaczego

    Ale to raczej oferta dla wybranych, a nie z ulicy.

  • 48. Data: 2019-02-14 12:37:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    https://i.snag.gy/BZrTQh.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 49. Data: 2019-02-14 13:25:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-14 o 11:18, r...@k...pl pisze:

    > Ale to raczej oferta dla wybranych, a nie z ulicy.

    Nie. Nie jestem "wybrany".
    To jest standardowa oferta, dla każdego.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 50. Data: 2019-02-14 13:47:36

    Thu, 14 Feb 2019 13:25:32 +0100, w <5c655e58$0$485$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie. Nie jestem "wybrany".
    > To jest standardowa oferta, dla każdego.

    I mnie pasuje -- gdzie taką dostać?