  • 1. Data: 2011-10-01 15:47:45
    Temat: Rok waznosci konta w TakTak
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Waznosc konta na polaczenia wychodzace bedzie przedluzana o rok po
    skorzystaniu z dowolnej platnej uslugi, a nawet odebraniu polaczenia.
    www.telepolis.pl/news.php?id=22960
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2011-10-02 08:47:42
    Temat: Re: Rok waznosci konta w TakTak
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message
    > Waznosc konta na polaczenia wychodzace bedzie przedluzana o rok po
    > skorzystaniu z dowolnej platnej uslugi, a nawet odebraniu polaczenia.

    Czyli wracaja do tego co byla 15 lat temu:)) czy 12...
    Na poczatku dzialania kart przedplaconych tak bylo, znaczy karta byla wazna
    6 miesiecy i po ponownym odebraniu polaczenia znow przedluzala sie na
    kolejne 6 miesiecy.
    Waznosc na miesiac zrobiono pozniej, byl/jest to ukryty abonament.
    W UK, karta ma waznosc rok, i tez wystarczy odebrac polaczenie, tak jest od
    1998 od kiedy mam telefon w UK:)
    Jednym zdaniem: idzie w dobrym kierunku:)

  • 3. Data: 2011-10-02 10:42:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 17:47:45 +0200, astro napisał(a):
    > Waznosc konta na polaczenia wychodzace bedzie przedluzana o rok po
    > skorzystaniu z dowolnej platnej uslugi, a nawet odebraniu polaczenia.
    > www.telepolis.pl/news.php?id=22960

    Uuuu, ciekawe.
    Walka o kazdego, nawet smieciowego klienta sie zaczela, czy tacy tez
    przynosza zysk, chocby przez przychodzace ?

    No i super, ciesze sie, tylko teraz to chyba nie szybko zobacza ode mnie
    pieniadze :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-10-02 11:04:37
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > No i super, ciesze sie, tylko teraz to chyba nie szybko zobacza ode mnie
    > pieniadze :-)

    Dokładnie to samo chciałem napisać ;)

    Trochę to wszystko za późno. Akcję pod nazwą "Play Fresh" sprzed kilku lat
    niełatwo będzie przebić. Play skorzystał wtedy nie tylko z dobrodziejstwa
    wyższych stawek sMTR ale przede wszystkim wprowadził standard obowiązujący
    na świecie.
    A dopiero teraz marka T-Mobile wprowadza w Polsce te same zasady, które
    obowiązują w innych krajach, w których ma swoje sieci.
    Nie da się dwa razy wymyśleć koła...

    Ale też lepiej późno niż wcale, to dobry ruch :)

    --
    M.

  • 5. Data: 2011-10-02 11:27:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciek." napisał:

    > Nie da się dwa razy wymyśleć koła...

    Ależ da się, historia "wynalezienia" telefonu poniekąd tego dowodzi.
    Poza tym, większość ludzi ma dość mętne pojęcie o tym, co się dzieje u
    innych operatorów lub mają alergię na samą nazwę "Play", więc zapowiadaną
    zmianę przyjmą jako rewolucyjną, właśnie na miarę wynalezienia koła.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-10-02 14:32:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 2 Oct 2011 13:27:02 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    >innych operatorów lub mają alergię na samą nazwę "Play", więc zapowiadaną
    >zmianę przyjmą jako rewolucyjną, właśnie na miarę wynalezienia koła.

    dla nich to może i rewolucja ale dla użytkowników sieci na P to norma
    od 2009roku, sieć w rodzinie ma ważność 2 lata po doładowaniu.
    rewolucja w prepaid to była jak wchodziła heyah z sekundowym
    naliczanie i jak wchodził play fresh, ciekawe co na to prestiżowa sieć
    :)??

  • 7. Data: 2011-10-02 15:57:40
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Ale też lepiej późno niż wcale, to dobry ruch :)

    Ale tak juz kiedys bylo, to jest tylko zaniechanie ukrytego abonamentu.
    Telefon na "doladowanie" ma tylko wowczas sens kiedy to ja klient chce
    skorzystac - dlatego jest na doladowanie a nie abonament. Przepadanie
    pieniedzy po miesiacu to bylo i jeszcze jest czyste zlodziejstwo.
    Aha, to nie dobrodziejstwo Tak-Tak ale wymog UE. Jak by nie bylo tak
    oplowanej UE to nadal payasyougo bylo by wazne miesiac a moze nawet 14 dni:)

  • 8. Data: 2011-10-02 16:07:34
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    dizel wystukał, co następuje:

> [...]
    > rewolucja w prepaid to była jak wchodziła heyah z sekundowym
    > naliczanie i jak wchodził play fresh, ciekawe co na to prestiżowa sieć

    No jak to co? prestiżowa sieć pierdnęła, że "Długość ważności konta nie jest
    najważniejszym elementem taryfy." ;)

  • 9. Data: 2011-10-02 16:10:31
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-02 16:32, dizel wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > rewolucja w prepaid to była jak wchodziła heyah z sekundowym
    > naliczanie i jak wchodził play fresh, ciekawe co na to prestiżowa sieć

    W Orange POP to było od ładnych paru lat (o ile nie od zawsze). A co do
    ważności konta w Play to nie jest znowu tak różowo: kolega przyjeżdża do
    Polski co kilkanaście tygodni i ma właśnie SIM-a w Play. Był w ubiegłym
    tygodniu i chciał doładować konto to po próbie wybrania numeru usłyszał
    komunikat: "Numer zablokowany. Skontaktuj się z operatorem.". Może zbyt
    rzadko używane numery szybciej wrzucają do puli z odzysku?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2011-10-02 16:25:05
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2011-10-02 18:10, Krystek pisze:
    > W Orange POP to było od ładnych paru lat (o ile nie od zawsze).

    POP sekundowe naliczanie sprowadził jako ostatni.