  • 11. Data: 2011-10-02 16:35:21
    Temat: Re: Rok waznosci konta w TakTak
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-02 18:25, uzytkownik wysłał(a) wiadomość:

    > POP sekundowe naliczanie sprowadził jako ostatni.

    Chodzi o ważność numeru przez 12 miesięcy od doładowania.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2011-10-02 17:28:37
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 02 Oct 2011 18:35:21 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >2011-10-02 18:25, uzytkownik wysłał(a) wiadomość:

    >Chodzi o ważność numeru przez 12 miesięcy od doładowania.

    no tak ale na przychodzące a nie wychodzące, jeśli mówimy w ten sposób
    to w simplusie odkąd pamiętam też tak było a to jest różńica
    wychodzące a przychodzące

  • 13. Data: 2011-10-02 17:30:58
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał
    > Chodzi o ważność numeru przez 12 miesięcy od doładowania.

    Ważność na wychodzące?

    --
    M.

  • 14. Data: 2011-10-02 17:31:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 02 Oct 2011 18:10:31 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >W Orange POP to było od ładnych paru lat (o ile nie od zawsze). A co do
    >ważności konta w Play to nie jest znowu tak różowo: kolega przyjeżdża do
    >Polski co kilkanaście tygodni i ma właśnie SIM-a w Play. Był w ubiegłym
    >tygodniu i chciał doładować konto to po próbie wybrania numeru usłyszał
    >komunikat: "Numer zablokowany. Skontaktuj się z operatorem.". Może zbyt
    >rzadko używane numery szybciej wrzucają do puli z odzysku?

    Albo kłamiesz albo coś przekręcasz bo nie słyszałem o takim przypadku
    sam korzystałem z kilku simów play sporadycznie i nie miałem takiego
    problemu ani nie słyszałem że ktoś miał coś podobnego, chyba że chodzi
    o to:
    http://www.mojplay.pl/topic/2439-doladowanie-konta-p
    o-minieciu-okresu-polaczen-wychodzacych/
    ale to dotyczy raczej starej taryfy nie play fresh

  • 15. Data: 2011-10-02 18:35:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-02 19:31, dizel wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > http://www.mojplay.pl/topic/2439-doladowanie-konta-p
    o-minieciu-okresu-polaczen-wychodzacych/
    > ale to dotyczy raczej starej taryfy nie play fresh

    Ano może. Nie dopytywałem. Wiem, że ma w Play. Jaką taryfę - nie wiem.
    Wiem tylko, że to pre-paid.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2011-10-02 20:25:42
    Temat: Re: Rok ważnosci konta w TakTak
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    o-minieciu-okresu-polaczen-wychodzacych/

    > Ano może. Nie dopytywałem. Wiem, że ma w Play. Jaką taryfę - nie wiem.
    > Wiem tylko, że to pre-paid.

    Sprawdziłem doświadczalnie - Play Fresh przeleżał nieużywany 364 dni.
    Przed doładowaniem wykonałem połączenie - bez problemu, doładowanie
    także bez problemów.

    No więc mamy już trzy ,,normalne" pod względem ważności konta prepaid
    sieci - wRodzinie, Play Fresh i teraz T TakTak. Ciekawe kto następny?
    Stawiam na Heyah. Orange ostatnio coś mieszał w ważnościach, więc raczej
    nie przewiduję w tej sieci żadnych ruchów. Może SamiSwoi się ruszą by
    reanimować markę?

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2011-10-03 06:11:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 02 Oct 2011 22:25:42 +0200, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

> [...]
    >Stawiam na Heyah. Orange ostatnio coś mieszał w ważnościach, więc raczej
    >nie przewiduję w tej sieci żadnych ruchów. Może SamiSwoi się ruszą by

    Na telepolis jest oficjalne info że w Heyah też będzie długa ważność
    konta. Dla mnie przy takich stawkach jakie są w erze to żadna
    rewelacja np: 18gr. za sms, zwolennicy powiedzą że jest podwójne
    doładowanie i to zbija stawkę ale myślę że jak wydłużą ważność konta
    to może się okazać że skończą się podwójne doł. natomiast heyah bardzo
    fajnie będzie wyglądać z długą ważnością konta, może nawet będzie
    jakimś tam zagrożeniem dla Play fresh

  • 18. Data: 2011-10-03 06:48:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-03 08:11, dizel pisze:
    > np: 18gr. za sms, zwolennicy powiedzą że jest podwójne
    > doładowanie i to zbija stawkę

    9gr za sms to też dużo, przynajmniej dla osób, które z smsów korzystają,
    jak ktoś wysyła kilka dziennie, to może faktycznie 9gr mu wisi.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-10-03 18:19:43
    Temat: Re: Rok ważności konta w TakTak
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > to może się okazać że skończą się podwójne doł. natomiast heyah bardzo
    > fajnie będzie wyglądać z długą ważnością konta, może nawet będzie

    Fakt, też już to czytałem.

    No to widzę prepaidy T-mobile w roli przechowywaczy numerów. Leży więc
    sobie taki numer w T-mobilu, a jak potrzeba gdzieś pogadać, to myk do
    Playa, 60 zł na rozmowy, wygadać i znów hop do T, niech czeka na kolejne
    użycie ;-)

    Czy T-mobile daje jakieś bonusy za przeniesienie do nich numeru? Może
    choć 1 PLN, by wykonać płatne połączenie, co by licznik zaczął działać?
    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2011-10-03 19:42:09
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-10-03 20:19, Grzexs pisze:

    > Czy T-mobile daje jakieś bonusy za przeniesienie do nich numeru? Może
    > choć 1 PLN, by wykonać płatne połączenie, co by licznik zaczął działać?

    5 zł + 120 przy sześciu doładowaniach > 25 zł.