  • 1. Data: 2011-09-30 15:13:04
    Temat: dobry androidowy smartfon z klawiatura fizyczna
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    czolem. pytanie: czy jest aktualnie jakis godny uwagi androidowy
    smartfon z fizyczna klawiatura, tak aby choc w znacznym stopniu
    byl w stanie zastapic Galaxy S2?

    Widze ze LG zaczyna chyba wypuszczac Optimusa Q2, ale nie wierze
    w jego szybka rynkowa dostepnosc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2011-10-01 20:31:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.09.2011 17:13, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    > byl w stanie zastapic Galaxy S2?
    >
    > Widze ze LG zaczyna chyba wypuszczac Optimusa Q2, ale nie wierze

    Miałem zadać takie samo pytanie, już któryś raz o Androida, ale obawiam
    sie ze i tym razem nie doczekamy się odpowiedzi. Wydaje mi sie ze
    klawiatura jest potrzebna do czegoś więcej niż pisania SMSów, a takie
    "wymagające" osoby nie kupują urządzeń z Androidem...
    Desire z - cieżki
    cha cha - podobno orientacja erkanu w czymś tam przeszkadza
    xperia pro lub mini pro.
    Reszta albo niema klawiatury, albo ekran qvga - i to ma w czymś
    przeszkadzać....
    Nie dowiemy się jak jest faktycznie

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-10-01 21:52:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > xperia pro lub mini pro.
    > Reszta albo niema klawiatury, albo ekran qvga

    Xperia mini pro akurat ma QVGA.
    A jeśli już mowa o niskobudżetowych z Androidem, to Samsung 551 też ma
    wysuwaną QWERTY i ciut większy ekran. Tak że już nie narzekaj. A poza tym
    prawdziwy światowiec (nawet jeśli ów świat zawężony jest do okolic Jackowa)
    używa przecież tylko, cytuję: DOBREGO telefonu z DOBRĄ klawiaturą ekranową -
    czyli tłumacząc z pszemolszczyzny na ludzki: iPhone. Zatem rozważaniami o
    tanich aparatach z Androidem, QVGA, klawiaturą sprzętową wprowadzasz
    estetyczny dysonans.

    > - i to ma w czymś przeszkadzać...

    Tak, w smartfonach te 240x320 to już z lekka przymało. Naprawdę.

    JoteR

  • 4. Data: 2011-10-02 09:09:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.10.2011 23:52, JoteR pisze:

    > Xperia mini pro akurat ma QVGA.
    http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_mini_pr
    o-3713.php
    błąd?
> [...]
    > klawiaturą sprzętową wprowadzasz estetyczny dysonans.

    > Tak, w smartfonach te 240x320 to już z lekka przymało. Naprawdę.
    niewiem czy to przymało, mnie by wystarczyło, o ile wszystko byłoby
    prawidłowo wyświetlane. teraz mam 320x320 i parę programów ma problemy.
    albo trzeba przesuwać albo części nie widać, albo rozmiar czcionki jest
    nie teges..

    Od jakiegoś czasu staram sie siebie wyobrazić z androidem. Do zalet
    człowiek szybko przywyknie, ale z wadami - będzie zgrzyt. TCPMP niema
    ALreadera - też nie, total commander ma odpowiedniki wyświetlające
    ikonki..... A jak chce sie o coś konkretnego zapytać - tak jak o
    klawiaturę - to ludzie wybałuszają gały: a tak można? A wogóle po co to
    komu?

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-10-02 09:43:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_mini_pr
    o-3713.php
    > błąd?

    To jest Xperia mini pro2. Pod nazwą Xperia mini pro bardziej znany jest ten
    model:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sonyericsson/xperiax10
    minipro/

    > A jak chce sie o coś konkretnego zapytać - tak jak o klawiaturę -
    > to ludzie wybałuszają gały: a tak można? A wogóle po co to komu?

    Nie ludzie, tylko trolle. Ja jeszcze w ubiegłym roku z pocałowaniem ręki
    wziąłbym Xperię X1. Niestety, operator podstawiał zupełnie inną cześć ciała.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-10-02 20:08:03
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sat, 01 Oct 2011 22:31:05 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    naskrobał przy słoiku:
> [...]
    takie
    > "wymagające" osoby nie kupują urządzeń z Androidem...

    Tak, waży 1.5 tyle co Galaxy S ale jest metalowy w części no i
    mechanizm wysuwania klawiatury robi swoje. Ale zapewniam Cię, że da
    się duo tej wagi przyzwyczaić.
    Natomiast nie wiem co masz na myśli z ta orientacją ekranu. Wszystko
    działa tak jak powinno.

    --
    AL

  • 7. Data: 2011-10-03 20:37:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > prawidłowo wyświetlane. teraz mam 320x320 i parę programów ma problemy.
    > albo trzeba przesuwać albo części nie widać, albo rozmiar czcionki jest

    Działa a jakby nie działało :-) Ale ekran jest, odfajkowany że jest :-)
    A jak działa to już nikt nie będzie pytał....

    Sam widzisz że dziwny jesteś :-)