  • 1. Data: 2014-04-28 18:42:47
    Temat: Romet ADV 150
    Od: Qki <suszar@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam.
    Chciałbym kupić swój pierwszy motocykl. Służył by mi do rekreacyjnej jazdy
    na krótkich trasach. Od jakiegoś czasu oglądam w salonie Rometa model ADV
    150. W związku z tym moje pytanie: czy ma ktoś ten model rometa? Jak on
    się sprawuje, oraz jak z awaryjnością? Nie znalazłem żadnej opinii od
    użytkowników tego modelu na forum, dlatego założyłem nowy wątek. Z góry
    dziękuję za pomoc. Pozdrawiam