  • 1. Data: 2014-04-28 19:45:19
    Temat: Cross.
    Od: WodzuPolska <fendt12@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam mam 16 lat , jestem troche zbudowany . Mam budżet 4k i czy
    moglibyście mi doradzić jakiego crossa wybrać na ten wiek ? może być
    enduro / fullcross . Proszę o porady :) .

  • 2. Data: 2014-04-29 01:04:00
    Temat: Re: Cross.
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Z takim nickiem nie wypada pytać, wypada wiedzieć :-)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-04-30 16:56:28
    Od: p...@b...pl

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 19:45:19 UTC+2 użytkownik WodzuPolska napisał:
    > Witam mam 16 lat , jestem troche zbudowany . Mam budżet 4k i czy
    >
    > moglibyście mi doradzić jakiego crossa wybrać na ten wiek ? może być
    >
    > enduro / fullcross . Proszę o porady :) .

    Za 4 kola ciężko o coś niezmęczonego silnikowo, może jakieś DT 125 ale też trzeba
    uważać przy tych pieniądzach.
    Zakładam ze tylko do błota nie na ulicę.
    No i trzeba mieć budżet na ciuchy - buty, kask i resztę.

    KJ

    KJ