  • 11. Data: 2017-04-30 20:55:33
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w
    <news:oe59nc$rqk$2@node1.news.atman.pl>:

    > Najlepszy ten srebrny, co to zgłupiał, jak zobaczył co inni robią;)

    Jesteście jeden (Kris) z drugim (Shrek) warci siebie...

    Ale jeżeli maci PJ to szybko oddajcie ze względu na ślepotę...

    Tam takie miszcze jak wy pasy malowali i nie dokońca o odpowiednie
    oznakowanie i kierowanie ruchem zadbali.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2017-04-30 21:23:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2017 o 20:55, 007 pisze:

> [...]
    >
    > Tam takie miszcze jak wy pasy malowali i nie dokońca o odpowiednie
    > oznakowanie i kierowanie ruchem zadbali.

    THX cpt. obvious

    Shrek

  • 13. Data: 2017-04-30 22:50:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-30 o 20:06, Kris pisze:
    > Rondo w lewo;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=bUjEpWVbTqE
    > ;)

    Pierwszy komentarz. Mądrale :-)

    "Przeciez tam trwa malowanie pasów i stąd różnego rodzaju objazdy i
    kołomyja"

  • 14. Data: 2017-04-30 23:51:17
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2017-04-30 o 22:50, z pisze:

    > Pierwszy komentarz. Mądrale :-)
    >
    > "Przeciez tam trwa malowanie pasów i stąd różnego rodzaju objazdy i
    > kołomyja"

    No dobrze ale nawet jeśli z powodu malowania pasów trzeba było wjechać
    lewym wjazdem na rondo to potem powinni skręcić w prawo i normalnie
    rondo objechać (tak jak kilka samochodów w końcowej części filmu
    zrobiło) a nie popierdzielać po angielsku. Ciężarówkę jestem jeszcze w
    stanie zrozumieć, nie chciał a może i nie był w stanie "łamać" się w
    prawo ale osobówki?
    Ale co prawda to prawda, takie prace powinni robić w nocy bo nie tylko
    niektóre wjazdy poblokowali ale też i zjazdy i weź rób co chcesz w
    takiej sytuacji (vide gościu na końcu, który kołpaki sobie ze zjazdu
    odsunął). Brak pomyślunku u zarządcy prac...

    Arkady

  • 15. Data: 2017-05-01 06:36:10
    Od: "Mikolaj" <s...@w...pl>

    007 wrote:
    > Shrek w

    > Jesteście jeden (Kris) z drugim (Shrek) warci siebie...

    *Kris* to debilek, który skacze z grupy na grupe.

  • 16. Data: 2017-05-01 14:21:22

    Ten filmik jest od czapy w tym wątku.

    Załóżcie sobie nowy żeby się pośmiać :-)